Oficjalna historia dotycząca tragicznej katastrofy lotu Trans World Airlines (TWA) 800 z 17 lipca 1996 roku utrzymuje, że samolot po prostu "eksplodował" znikąd i że nie było terrorystycznej gry. Jednak William Henry Teele III, 10-letni weteran marynarki wojennej, który stał się informatorem, oferuje inną wersję wydarzeń, która określa wojsko Stanów Zjednoczonych jako winowajcę.
Choć nie było to zamierzone, zgodnie z relacją Teele, kilka okrętów US Navy znajdowało się w tym czasie w tym rejonie. Jeden z nich wystrzelił pocisk, który uderzył w TWA 800 i posłał go w morze u wybrzeży Long Island w stanie Nowy Jork.
Jack Cashill z American Thinker napisał książkę o tym wszystkim w 2016 roku. Niedawno opublikował artykuł, w którym stwierdził, że wierzy, że relacja Teele jest uzasadniona, w oparciu o to, kim jest i jego obecność na jednym ze statków we flocie, który był świadkiem incydentu TWA 800 z pierwszej ręki. (Powiązane: My również opublikowaliśmy raport w 2013 roku o innych sygnalistach, którzy ujawnili to, co opisali jako tuszowanie katastrofy TWA 800.)
"Teele nie twierdził, że jest na statku, który wystrzelił pocisk" - pisze Cashill - bardziej szczegółową relację z przeszłości Teele można przeczytać w artykule Cashilla na ten temat.
Był na USS Carr, fregacie rakietowej, która była jednym z "bojowników" w grupie bojowej, która zniszczyła nieszczęsny 747 i zabiła 230 dusz na pokładzie. Wszystko, co mogłem zweryfikować na temat konta Teele, zostało wtedy sprawdzone. "
Dlaczego Marynarka Wojenna przeprowadziła ćwiczenia rakietowe tuż obok Nowego Jorku?
Wieczorem 17 lipca 1996 roku, według Teele, Carr testował dwa nowe systemy radarowe: AN/SPY-1 Alpha i AN/SPS 49. Obejmowało to symulowany atak lotniczy, który miał celować w drona ciągniętego przez samolot wojskowy za pomocą łańcucha o długości tysiąca stóp.
Zadaniem Teele podczas symulacji było monitorowanie go z poziomu centrum informacji bojowej statku (CIC). Inne okręty również podobno znajdowały się w tym rejonie, w tym USS Normandia, USS Trepang i USS Albuquerque.
Federalne Biuro Śledcze (FBI) potwierdziło później, że krążownik Aegis i P-3 Orion Marynarki Wojennej USA były również obecne, z których ten ostatni tak się złożyło, że leciał około 7000 stóp nad TWA 800, gdy samolot został wystrzelony z nieba.
Teele oświadczył również publicznie, że wierzy, że USS Leyte Gulf był również zaangażowany, co czyni tę operację bardzo złożoną. Było wiele ruchomych części, a z TWA 800 w samym środku operacji ma sens, że taki poważny wypadek był możliwy.
Dlaczego Marynarka Wojenna zdecydowała się przeprowadzić to ćwiczenie tak blisko Nowego Jorku i na torze lotu, pozostaje nieznana. Można by pomyśleć, że lepiej byłoby przeprowadzić ćwiczenia w bardziej odległym miejscu, z dala od głównych lotnisk?
Innym czynnikiem w wypadku była niska wysokość lotu TSA 800 w tym czasie. Kontrola ruchu lotniczego podobno utrzymywała samolot na wysokości 13 700 stóp, aby umożliwić U.S. Air 217 bezpieczne przejście nad głową.
Innymi słowy, w samym środku tej operacji Marynarki Wojennej znajdowało się wiele samolotów komercyjnych. Według Teele, on i jego koledzy "przeskoczyli broń", zestrzeliwując TWA 800, wierząc, że jest to "domniemany wróg" w musztrze.
"Mieliśmy ścieżkę na kontakcie, która wyszła tak, aby pasowała do profilu, który otrzymaliśmy" - utrzymuje. "Pasował do wiertła."
Wszystkie dowody dotyczące tego, co się stało, zostały zabrane do "pokoju strzępów", wyjaśnia Cashill, cytując Teele, który powiedział, że wszyscy "uciekli na Bermudy" i pozbyli się prawdy.
Jeśli ta historia wzbudziła twoje zainteresowanie spiskami, znajdziesz więcej podobnych na Conspiracy.news.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz