piątek, 30 września 2022

"Autor TWA Flight 800 ujawnia, że US Navy zestrzeliła samolot pasażerski pod koniec lat 90., rodziny teraz składają pozew"(video|)

 Znany dziennikarz śledczy, który spędził lata badając katastrofalną katastrofę lotu TWA 800 u wybrzeży Atlantyku pod koniec 1990 roku, powiedział w wywiadzie opublikowanym w tym tygodniu, że jest pewien, że marynarka wojenna USA przypadkowo zestrzeliła Boeinga 747.

Zdjęcie: Autor TWA Flight 800 ujawnia, że US Navy zestrzeliła samolot pasażerski pod koniec lat 90., rodziny teraz składają pozew

Lot wystartował z międzynarodowego lotniska JFK 17 lipca 1996 roku, z 230 osobami na pokładzie - 212 pasażerami i 18 członkami załogi - i eksplodował w powietrzu około 12 minut później, zabijając wszystkich na pokładzie.

W tym czasie dziesiątki naocznych świadków twierdziło, że widziało coś, co wydawało się być pociskiem smugującym się w niebo, zanim samolot eksplodował w ogromnej kuli ognia, co doprowadziło wielu Amerykanów w tym czasie do wniosku, że był to prawdopodobnie atak terrorystyczny. Ale śledczy w tym czasie twierdzili inaczej.

Autor Jack Cashill powiedział w wywiadzie dla The New American, że był w 95 procentach pewien, że pocisk wystrzelony przez okręt wojenny US Navy prowadzący ćwiczenia w tym rejonie w tym czasie był odpowiedzialny za zestrzelenie, ale teraz, po zobaczeniu nowych dowodów i usłyszeniu od sygnalistów, jest w 100 procentach pewien.

"Rodziny ofiar złożyły teraz pozew przeciwko rządowi w wyniku dokumentów FOIA, które pojawiły się dzięki pracy niestrudzonych badaczy. Według Cashilla był to tragiczny wypadek amerykańskiej marynarki wojennej, która testowała nową technologię zestrzeliwania samolotów i pocisków.

Pod naciskiem CIA FBI odegrało kluczową rolę w ukrywaniu prawdy, a nieuczciwy New York Times przyniósł wodę do tuszowania, podkreślając siłę "Głębokiego Państwa". Cashill uważa, że reelekcja Billa Clintona była jednym z głównych powodów, dla których tuszowanie było tak ekstremalne. Musi być odpowiedzialność, powiedział" - kontynuował portal.

ZEGAREK:

History.com zauważył wówczas kontrowersje:

Lot wystartował o 20:19 w parnej, ale "dość czystej" pogodzie, według The New York Times, rozpadając się w ognistej eksplozji 12 minut później. Wśród zabitych było 18 członków załogi i 212 pasażerów, w tym 16 uczniów i pięciu opiekunów z Montoursville Area High School French Club w Pensylwanii.

Świadkowie w rejonie katastrofy relacjonowali, że widzieli eksplozję na nocnym niebie, po której nastąpił deszcz płonących szczątków. Niemal natychmiast pojawiły się spekulacje, że samolot był celem ataku terrorystycznego, a wielu twierdziło, że zauważyli coś, co wyglądało na pocisk zmierzający w kierunku samolotu tuż przed jego eksplozją.

Cashill zauważył, że widział również amatorski materiał wideo zrobiony wieczorem katastrofy, który został wprowadzony do dowodów i do niedawna ukryty przed opinią publiczną, ujawniony tylko na wniosek FOIA. Powiedział również, że marynarka wojenna przeprowadza test nowego potężnego systemu ostrzegania i celowania przeciwrakietowego, przeciwlotniczego, który w tym czasie znajdował się na lądzie w New Jersey, dlatego u wybrzeży Long Island i Garden State znajdowały się okręty wojenne.

Chociaż źródło, które doprowadziło do eksplozji, nigdy nie zostało odkryte, dochodzenie wykazało, że przyczyną katastrofy nie był atak terrorystyczny, ale awaria elektryczna, która zapaliła prawie pusty zbiornik paliwa w środkowym skrzydle w 25-letnim samolocie. Wydarzenie to pozostaje jedną z najbardziej śmiercionośnych katastrof lotniczych w historii USA" - zauważył History.com.

Dyrektor zarządzający rady bezpieczeństwa powiedział w oświadczeniu z 2021 r.: "Dochodzenie w sprawie katastrofy lotu T.W.A. 800 jest przełomowym momentem w historii bezpieczeństwa lotniczego. Na podstawie tego dochodzenia wydaliśmy zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, które zasadniczo zmieniły sposób projektowania samolotów. "

W ciągu kilku miesięcy po eksplozji zespoły śledcze odzyskały wszystkie szczątki ofiar i prawie wszystkie części samolotu. Następnie złożyli większość samolotu z powrotem, próbując odkryć "przyczynę" incydentu.

"Eksplozja, która miała miejsce na TWA 800, znajdowała się w zbiorniku paliwa w środkowym skrzydle i nie pochodziła z niczego zewnętrznego" - powiedział John Purvis, szef jednostki dochodzeniowej ds. Wypadków w Boeing Company w czasie zdarzenia. "NTSB nigdy nie był w stanie wskazać dokładnej przyczyny, ale było jasne, że pochodzi z wnętrza czołgu"."

Jeśli chodzi o Cashilla, uważa, że incydent został zatuszowany, ponieważ ówczesny prezydent Bill Clinton chciał uniknąć kolejnego skandalu, gdy ubiegał się o reelekcję, podobnie jak Barack Obama próbował zbagatelizować atak terrorystyczny w Bengazi przed reelekcją w 2012 roku.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...