poniedziałek, 12 września 2022

"Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o tradycyjnych szc.....nkach"

 Rzeczy, które powinieneś wiedzieć o szczepieniach - wszystkie szczepienia, przed atakiem eksperymentalnych leków terapii genowej Covid błędnie oznaczonych jako "szczepionki": niektóre tradycyjne szczepienia zabijają i okaleczają więcej ludzi niż choroby, którym mają zapobiegać; nie przeprowadzono niezbędnych badań nad bezpieczeństwem szczepionek; wiele szczepionek jest żałośnie nieskutecznych; lekarze, którzy wypowiadają się przeciwko szczepieniom, są wykreślani z rejestru medycznego; a korporacyjne media i ich internetowi sojusznicy nie pozwolą na debaty na temat szczepień.

Dr Vernon Coleman

Powinieneś wiedzieć te rzeczy o szczepieniach:

  1. Nikt inny ci tego nie powie, ale niektóre tradycyjne szczepienia zabijają i okaleczają więcej ludzi niż choroby, którym mają zapobiegać. Historycznie rzecz biorąc, dowody są jasne (jak pokazałem w moich książkach). Amerykańskie statystyki również to potwierdzają. W niektórych przypadkach choroby zostały pokonane innymi środkami (np. lepsze warunki życia), zanim szczepionki stały się dostępne.
  2. Niezbędne badania nad bezpieczeństwem szczepionek nie są prowadzone. Nie wykonuje się żadnych testów, aby zobaczyć, jak różne szczepionki reagują ze sobą - lub mogą reagować z lekami na receptę lub lekami zakupionymi w aptece. Nikt nie wie, jak wiele szkód wyrządzają programy szczepień.
  3. Miliardy dolarów zostały wypłacone pacjentom, którzy zostali zranieni przez szczepionki. A jednak lekarze i politycy twierdzą, że szczepionki są całkowicie bezpieczne.
  4. Wiele szczepionek jest żałośnie nieskutecznych – oprócz wywoływania skutków ubocznych. Kiedy byłem lekarzem rodzinnym, nigdy nie spotkałem lekarza, który miałby coroczne szczepienie przeciw grypie.
  5. Każdy znany mi lekarz, który wypowiadał się przeciwko szczepieniom, został wykreślony z rejestru medycznego – zwykle z wątpliwych powodów. (Nie zostałem skreślony, ale jestem na emeryturze.) Nie ma nic bardziej prawdopodobnego do zrujnowania zawodowego lekarza niż wypowiadanie się przeciwko szczepieniom. Zawód wybaczy lekarzom, którzy śpią ze swoimi pacjentami, którzy nadużywają alkoholu lub narkotyków lub którzy przepisują w niebezpieczny sposób. Ale ci, którzy kwestionują szczepienia (szczególnie programy szczepień dziecięcych), nigdy nie otrzymują przebaczenia.
  6. Media (w tym Internet) zostały poinstruowane, aby nie zezwalać na żadną debatę lub dyskusję na temat skutków ubocznych szczepień, niebezpieczeństw lub niedociągnięć. Nikt już nie będzie ze mną debatował nad szczepieniami. BBC odmawia zgody na jakąkolwiek dyskusję na temat szczepień i nie pozwoli nikomu kwestionującemu szczepienia w swoich programach "czy mają rację, czy nie". W Internecie artykuły kwestionujące skuteczność lub bezpieczeństwo szczepień są tłumione. Jestem autorem bestsellerów Sunday Times z ponad dwoma milionami książek sprzedanych w Wielkiej Brytanii i książkami przetłumaczonymi na 25 języków. Ale kiedy ponad 600 egzemplarzy mojej książki o szczepieniach (każdy, kto mówi, że szczepionki są bezpieczne i skuteczne, kłamie) zostało wysłanych do gazet i czasopism, nigdy nie opublikowano ani jednej recenzji. Niektóre publikacje były tak przerażone książką, że zamiast ją sprzedać (jak to jest w zwyczaju w przypadku kopii recenzji), odesłali ją do mnie.
  7. Grożono mi, okłamywano i zwalniano z powodu mojej kampanii. Moje telefony są podsłuchiwane. Moja strona internetowa została zhakowana przy wielu okazjach (tylko jedna strona jest hakowana ponad 3000 razy w miesiącu) i zniszczona dwa razy. Grożono mi procesami sądowymi więcej razy, niż pamiętam. Miałem prywatnych detektywów wbijających się w moje życie i przetwarzających serwery w moje drzwi. Jeden z dostawców od firm farmaceutycznych przyniósł tyle dokumentów, że musiał je przełożyć przez klapę kota – nie przeszłoby przez skrzynkę pocztową. I było jedno zagrożone "uderzenie", które Interpol uznał za wystarczająco poważne, aby zasługiwało na dochodzenie. Istnieje stare japońskie powiedzenie: "Gwóźdź, który wystaje, zostaje uderzony", co wydaje się właściwe.

Książka Vernona Colemana "Każdy, kto mówi, że szczepionki są bezpieczne i skuteczne, kłamie" jest dostępna w miękkiej oprawie i eBooku.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...