Publikacja kilku niezwykłych patentów przypisanych Marynarce Wojennej trzy lata temu przyciągnęła uwagę wielu ze względu na pozornie radykalne i niekonwencjonalne roszczenia w nich znalezione.
Patenty te obejmowały technologie takie jak "nadprzewodnik wysokotemperaturowy", "generator fal grawitacyjnych o wysokiej częstotliwości", podobny do pola siłowego "generator pola elektromagnetycznego", "urządzenie do syntezy kompresji plazmy" oraz hybrydowy statek kosmiczny / podwodny wyposażony w "inercyjne urządzenie do redukcji masy". Wydają się opisywać potencjalne elementy składowe latającego samochodu.
Patenty są autorstwa dr Salvatore Pais i zatwierdzone przez Biuro Patentów i Znaków Towarowych USA. Pais jest inżynierem lotniczym, który wcześniej pracował w Naval Air Station, a obecnie pracuje w Siłach Kosmicznych Stanów Zjednoczonych.
Chris Beskar, założyciel i dyrektor generalny Stavatti Aerospace, powiedział, że jako producent samolotów mogą poprosić o pozwolenie na licencjonowanie tych patentów i uzyskać prawa do tworzenia technologii opartych na tych patentach. Dodał, że już skontaktowali się z Marynarką Wojenną.
Według Beskara jego firma wykorzystała zaawansowane technologie opracowane przez uniwersytety, Marynarkę Wojenną, Siły Powietrzne oraz Narodową Agencję Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej. Zauważył, że kiedy rząd płaci ci za zrobienie czegoś, rząd jest właścicielem technologii.
"Rząd będzie próbował znaleźć korzyści komercyjne, a są firmy, które mogą skomercjalizować tę technologię" - powiedział. "Z naszej perspektywy najlepszą rzeczą do zrobienia w konfrontacji z tą technologią jest licencjonowanie jej, przestrzeganie przepisu przedstawionego w patencie, praca z wynalazcą i próba zrobienia czegoś z tą technologią."
Stavatti chce rozwijać niedrogie samochody unoszące się w powietrzu
Stavatti chce opracować niedrogie samochody unoszące się w powietrzu, które wykorzystują napęd grawitacyjny. Beskar powiedział, że celem jego firmy jest stworzenie pojazdu, który nie wytwarza głośnego hałasu.
"Jako cel technologiczny, Stavatti jest bardzo skoncentrowany na przyszłości, w której mamy te osobiste pojazdy powietrzne, które wykorzystują zaawansowaną technologię do startu i lądowania pionowo, czy to napędu bezwładnościowego, lewitacji czy antygrawitacji" - powiedział Beskar.
Dodał, że zaawansowany napęd jest czymś, co można osiągnąć, a patenty marynarki wojennej są bardzo ekscytujące, ponieważ wskazują na rdzenie termojądrowe, takie jak kontrolowana fuzja jądrowa Lockheed Skunkworks. Beskar wspomniał, że szybki bombowiec dalekiego zasięgu, który może latać z prędkością Mach 8, potrzebuje innego układu napędowego i właśnie tam potrzebny jest napęd atomowy lub jądrowy.
"Naszym zadaniem jest podążanie za przykładem i podążanie za tym poziomem zaawansowanej technologii i sprawdzanie, dokąd nas to zaprowadzi. Ta technologia doprowadzi do świata, który jest bez granic " - powiedział.
Dyrektor generalny Stavatti zauważył, że posiadanie osobistego samolotu, który może startować i lądować pionowo i pozwala podróżować z prędkością od 200 do 300 mil na godzinę na duże odległości, pozwoliłoby osobie żyć i pracować inaczej. Dodał, że otwiera to życie w kraju, w którym dana osoba może mieć minimalny ślad, który nie niszczy środowiska ani nie denerwuje lokalnej społeczności. (Powiązane: Czy futurystyczne latające samochody są naprawdę lepsze dla środowiska?)
Na przykład, powiedział, osoba, która mieszka na wyspie pośrodku pustkowia, może nadal mieć lepszy dostęp do świata dzięki unoszącemu się samochodowi.
Beskar mówił również o technologii unikania kolizji, która chroniłaby ludzi przed zranieniem w pojazdach unoszących się. Powiedział, że jest to technologia czujników w pojeździe, który może latać więcej w stanie kontrolowanym przez komputer, ale z ręczną kopią zapasową.
Obejrzyj poniższy film, aby dowiedzieć się więcej o technologii hover car.
Ten film pochodzi z kanału DavidWilcock333 na Brighteon.com.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz