czwartek, 27 października 2022

"Wideo, które jako pierwsze ujawniło oszustwo C.... -.."

 Zanim został zdemonizowany i okłamywany za mówienie prawdy o covid-19, czasopismo "Nursing Times" opisało Vernona Colemana jako: "szanowanego guru medycyny".

Poniżej znajdziecie link do filmu, który po raz pierwszy zdemaskował pandemię covid jako oszustwo. Wideo, opublikowane po raz pierwszy 18 marca 2020 r., Nosiło tytuł: "Koronawirus: mistyfikacja stulecia".

Kliknij na obrazek poniżej, aby obejrzeć film na vernoncoleman.org.

Koronawirus: mistyfikacja stulecia? 18 marca 2020 (12 min)

Dr Vernon Coleman

Nie ma dostępnego formalnego skryptu, ponieważ go nie użyłem. W lutym 2020 roku napisałem artykuły na moją stronę internetową kwestionujące oszustwo covidowe. Ale skandaliczne oszustwo wciąż przychodziło i zdecydowałem, że potrzebuję filmu, aby szerzej rozpowszechniać prawdę. Obejrzyj go i pamiętaj, że został nagrany w marcu 2020 roku. Wszystko, co powiedziałem, było dokładne. (Zauważ, że rządy następnie próbowały manipulować sumą zgonów, włączając każdego, kto zmarł "z" covidem lub w ciągu 60 dni od bezużytecznego, ale pozytywnego testu, jako śmierć covid.)

W ciągu 12 godzin film, który zrobiłem, został obejrzany ponad milion razy i kopiowany bez końca. W ciągu kilku dni naprawdę wystartował na YouTube i zaczął rywalizować z tymi wszystkimi głupimi filmami kangurów na deskorolce i kretynów kąpiących się w kremie.

A potem film został ocenzurowany, zbanowany i usunięty przez YouTube – ponieważ zawierał prawdę.

Nikt nigdy nie twierdził, że film nie był dokładny.

Po prostu zakazali go, ponieważ zaprzeczał kłamstwom opowiadanym przez rządy na całym świecie.

Z osobistego punktu widzenia jest to wideo, które z dnia na dzień wywołało lawinę kłamstw i obelg, które zniszczyły moją reputację, karierę, dochody i nasze życie. Zostałem już zaatakowany i zbanowany przez większość mediów głównego nurtu za mówienie zbyt wielu prawd, ale w ciągu kilku dni od filmu zostałem zbanowany na każdym portalu społecznościowym. Kiedy próbowałem dołączyć do Facebooka, powiedziano mi, że zostałem zbanowany. Zostałem wyrzucony z LinkedIn. Zostałem zbanowany i zdemonizowany przez wszystkie media głównego nurtu.

Czy zrobiłbym to jeszcze raz?

Oczywiście, że tak. Nigdy nie było wyboru.

Do końca marca 2020 r. opublikowałem wystarczająco dużo materiału, aby wyjaśnić każdemu lekarzowi lub naukowcowi, że władze kłamią. Covid-19 nigdy nie był gorszy niż coroczna grypa. Rzeczywiście, była to coroczna grypa.

Mam całkowitą pogardę dla każdego lekarza i naukowca, który nie wypowiedział się przeciwko oszustwu. Mam pogardę dla tych, którzy dawali zastrzyki, które nie działały i nie były bezpieczne. Mam pogardę dla tych lekarzy i naukowców, którzy dopiero teraz – prawie trzy lata później – znajdują odwagę, by zabrać głos. Czy byli ignorantami, głupimi czy nieuczciwymi? A może wszystkie trzy? I mam pogardę dla dziennikarzy, którzy pomogli utrzymać oszustwo.

Wszyscy zasługują na to, by zgnić w piekle za pomoc w stworzeniu i podtrzymaniu największego i najniebezpieczniejszego oszustwa w historii.

Nigdy nie było żadnych reklam, żadnych opłat ani próśb o darowizny na filmach lub stronach internetowych Vernona Colemana. Zezwolił na tworzenie i udostępnianie kopii filmów i artykułów bez opłat. Za wszystko płaci poprzez sprzedaż książek. Jeśli chcesz pomóc sfinansować jego pracę, po prostu kup książkę lub dwie. Pierwsza książka Vernona Colemana o covid-19 i fałszywej pandemii została opublikowana w kwietniu 2020 r. Nazywa się Coming Apocalypse i jest dostępny księgarni na jego stronie internetowej w miękkiej oprawie i eBooku.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Szturchnij niedźwiedzia i dowiedz się: oto dlaczego Zachód powinien w końcu wysłuchać ostrzeżeń Rosji Ostatnia bójka o prowokacje, która wystawiła na próbę czerwone linie Moskwy, pokazuje, że zwykłe zlekceważenie Kremla już nie zadziała"

  Tarik Cyril Amar, historyk z Niemiec pracujący na Uniwersytecie Koç w Stambule, zajmujący się Rosją, Ukrainą i Europą Wschodnią, historią ...