wtorek, 21 lutego 2023

"Pracownik firmy kolejowej zaangażowanej w katastrofę we wschodniej Palestynie dokonuje oszałamiającego objawienia po wypadku"

  Pracownik Norfolk Southern, przewoźnika kolejowego, którego pociąg wykoleił się na początku tego miesiąca we wschodniej Palestynie w Ohio, zrzucając tony szkodliwych chemikaliów i wysyłając trujące gazy i dym do powietrza i okolicznych dróg wodnych, złożył oszałamiające roszczenie w nowo złożonym pozwie sądowym.

Zdjęcie: Pracownik firmy kolejowej zaangażowanej w katastrofę we wschodniej Palestynie dokonuje oszałamiającego objawienia po wypadku

Pociąg przewożący ponad 150 wagonów, mierzący 9 300 stóp długości i ważący 18 000 ton, spotkał tragiczny los, ponieważ był wypełniony niebezpiecznymi chemikaliami, które rozlały się i należało się nimi zająć. Minęły prawie dwa tygodnie, odkąd wykolejenie miało miejsce we wschodnim Ohio, powodując ewakuację wielu mieszkańców, a Norfolk Southern stoi teraz w obliczu wielu procesów sądowych.

W zeszłym tygodniu kancelaria Morgan & Morgan złożyła pozew zbiorowy w sądzie federalnym w Ohio, reprezentując dwie kobiety mieszkające we wschodniej Palestynie. Miasto, liczące około 4 700 osób, znajduje się w pobliżu granicy z Pensylwanią i około 50 mil na zachód od Pittsburgha, według CBS News.

"Norfolk Southern uwolnił więcej rakotwórczego chlorku winylu do środowiska w ciągu tygodnia niż wszyscy emitenci przemysłowi razem wzięci w ciągu roku", twierdzi pozew, który zauważył ponadto, że firma kolejowa zdecydowała się spalić chlorek winylu, który następnie zamienił go w wysoce toksyczny gaz, zamiast bezpiecznie go zutylizować. Nie jest jasne, dlaczego Agencja Ochrony Środowiska miałaby to kiedykolwiek zatwierdzić.

"Od chemikaliów, które powodują nudności i wymioty, po substancję odpowiedzialną za większość zgonów z powodu broni chemicznej podczas I wojny światowej, mieszkańcy wschodniej Palestyny i okolicznych społeczności stoją w obliczu bezprecedensowego szeregu zagrożeń dla ich zdrowia" – powiedzieli prawnicy Morgan & Morgan w oświadczeniu, zgodnie z Republic Brief.

CBS News zauważyło ponadto, że niedawno złożony pozew zbiorowy twierdzi, że zaniedbanie firmy doprowadziło do potencjalnego narażenia niebezpiecznych chemikaliów dla "tysięcy mieszkańców" mieszkających na obszarach wiejskich, wschodnim Ohio i zachodniej Pensylwanii. Ponadto przeciwko firmie wniesiono co najmniej sześć innych pozwów, domagając się zapłaty za szkody majątkowe, straty ekonomiczne poniesione przez właścicieli firm i narażenie na toksyczne chemikalia.

Rozmiar i struktura pociągu obsługiwanego przez Norfolk Southern są badane pod kątem ich potencjalnego wkładu w wykolejenie. Niektóre osoby twierdzą, że ogromne rozmiary i waga pociągu mogą być odpowiedzialne za wypadek.

Według CBS News, pracownicy Norfolk Southern podobno przyznali, że byli zaniepokojeni rozmiarem pociągu przed incydentem i że obawy te mogły przyczynić się zarówno do wykolejenia, jak i wcześniejszej awarii, która miała miejsce po opuszczeniu Illinois przez pociąg 1 lutego. Jeden z pracowników powiedział, że "jest wysoce prawdopodobne, że skutki wykolejenia zostałyby uniknięte", gdyby pociąg nie był tak długi, dodając, że "nie powinniśmy prowadzić pociągów o długości 150 wagonów". Dwóch pracowników, którzy rozmawiali z Motherboard, zasugerowało, że pociąg może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Była dyrektor Federalnej Administracji Kolei, Sarah Feinberg, zgadza się, że rozmiar pociągu byłby problemem, per WayneDupree.com:

"Nie byłam zadowolona z długości pociągów, a miały one 80 lub 90 wagonów", mówi o swojej kadencji w FRA. Wykolejony miał 151 wagonów. Nawet jeśli dodanie większej liczby wagonów może sprawić, że pociągi będą bardziej wydajne dla firm kolejowych, pracownicy potrzebują więcej czasu na zbadanie takiego pociągu. Krótsze czasy kontroli w imię takiej wydajności, według Jareda Cassity, krajowego dyrektora legislacyjnego jednego ze związków zawodowych pracowników Norfolk Southern, sprawiły, że prawdopodobnie samochód, który wykoleił się na początku tego miesiąca, nie był badany "od jakiegoś czasu".

Firma kolejowa powiedziała, że długość pociągu była znana, zarządzana i oczekiwano, że będzie stabilna. Firma twierdzi, że rozkład masy pociągu był spójny przez cały czas, a lokomotywa w środku pociągu pomagała w zarządzaniu siłami dynamicznymi pociągu i minimalizowaniu występowania pęknięć kostek. W oświadczeniu Norfolk Southern dla WKBN wspomniano, że niektóre zarzuty dotyczące wielkości pociągu są "po prostu fałszywe", zgodnie z Republic Brief.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...