czwartek, 2 marca 2023

"Właściciele EV skarżą się na "logistyczny koszmar" spowodowany brakiem stacji ładowania"(video)

  Właściciele pojazdów elektrycznych (EV) w Stanach Zjednoczonych w końcu przyznają, że posiadanie tych samochodów jest całkowitym "logistycznym koszmarem" ze względu na stres związany z szukaniem stacji ładowania i czekaniem godzinami na ładowanie.

Właściciele pojazdów elektrycznych skarżą się na "logistyczny koszmar" spowodowany brakiem stacji ładowania

Jeden z właścicieli samochodów elektrycznych, osobowość YouTube Steve Hammes, opowiedział, jak trudno było jego rodzinie, kiedy wynajął subkompaktowy samochód sportowy Hyundai Kona Electric dla swojej 17-letniej córki Maddie. (Powiązane: EV NIGHTMARE: Człowiek spędza 15 godzin, aby podróżować 178 mil, udowadniając, że pojazdy elektryczne nie nadają się do podróży na duże odległości.)

Hammes uważał, że jest to mądra opcja, ponieważ SUV był niedrogi, praktyczny i pozwalał Maddie przeznaczyć więcej oszczędności na fundusz studencki, zamiast wydawać je na paliwo. Niestety, Hammes stanął przed dylematem, przed którym boryka się wielu mieszkańców północnej części stanu Nowy Jork: nie mogą znaleźć stacji ładowania daleko od domu.

Właściciele zauważyli, że stacje ładowania, zwłaszcza na obszarach wiejskich, są mniej i daleko od siebie niż te zlokalizowane na obszarach bardziej zurbanizowanych.

"Przechodzimy przez proces planowania, jak łatwo Maddie może dostać się z Albany do [Gettysburg College, Pensylwania] i gdzie może naładować swój samochód" - powiedział Hammes w wywiadzie dla ABC News. "Trochę mnie to denerwuje. Chcemy szybkich ładowarek, które zajmują od 30 do 40 minut - nie ma sensu siedzieć godzinami przy ładowarce poziomu 2. Nie ma dobrego narzędzia programowego, które pomogłoby właścicielom pojazdów elektrycznych planować podróże. "

Istnieją trzy poziomy ładowania EV. Poziom 1 można podłączyć do typowych domowych gniazdek 120-woltowych i może dodać od dwóch do czterech mil zasięgu na godzinę ładowania. Gniazda poziomu 2 są zwykle spotykane tylko na stacjach ładowania i mogą zapewnić pojazdom elektrycznym od 12 do 32 mil zasięgu na godzinę ładowania.

Poziom 3 lub szybkie ładowanie jest jeszcze rzadszy niż poziom 2 ze względu na rodzaj wymaganych konfiguracji wysokiego napięcia. Ale stacje te mogą zazwyczaj dodać od 100 do 250 mil zasięgu przy zaledwie 30 do 45 minutach ładowania.

Jared Rosenholtz, redaktor naczelny CarBuzz, pobrał co najmniej osiem różnych aplikacji na swój telefon od różnych firm zajmujących się ładowaniem pojazdów elektrycznych, takich jak EVgo, Electrify America, ChargePoint i Shell Recharge, aby móc zasilać pojazdy elektryczne, które ma za zadanie zrecenzować. Te aplikacje nie tylko zaśmiecają jego telefon, ale także wymagają wyjątkowej równowagi, podkreślając, jak trudno jest właścicielom pojazdów elektrycznych określić, gdzie mogą ładować.

"To jak posiadanie konta E-ZPass" - powiedział Rosenholtz. "Jeśli saldo konta jest niskie, aplikacja pobiera z karty kredytowej i pobiera kolejne 10 USD. Prawdopodobnie mam od 8 do 10 dolarów w każdej z tych aplikacji, po prostu tam siedzę. "

Brak poprawy infrastruktury EV w ciągu ostatnich kilku lat

John Voelcker, ekspert branżowy ds. pojazdów elektrycznych i były redaktor Green Car Reports, zauważył, że w ciągu ostatnich czterech lat zauważył niewielką poprawę w krajowej infrastrukturze ładowania pojazdów elektrycznych i wielokrotnie słyszy skargi dotyczące wadliwych punktów ładowania.

Voelcker zwrócił uwagę, że zachęty rządu federalnego są ukierunkowane na tworzenie większej liczby stacji ładowania, a nie "upewnianie się, że faktycznie działają", co może prowadzić do tego, że gniazda ładowania w szczerym polu nie będą miały wystarczającej mocy, aby szybko zapewnić podróżnym wystarczającą ilość ładunku.

Tony Quiroga, redaktor naczelny Car and Driver, jest bardzo dobrze zaznajomiony z tą sytuacją. Stał się znaną twarzą w meksykańskiej restauracji i kawiarni w Burbank ze względu na to, jak długo tam spędza, podczas gdy testowane przez niego pojazdy elektryczne siedzą i ładują się na stacji.

"Wyobrażam sobie, że ekosystem zostanie ostatecznie zbudowany wokół stacji ładowania" - powiedział Quiroga. "Dłuższe podróże ujawniają wady pojazdów elektrycznych. Ludzie są nieufni wobec zabierania ich na długie podróże - dlatego starsze pojazdy elektryczne nie mają na sobie 40 000 mil.

Quiroga zauważył ponadto, że nawet jego własny zespół reporterów musi dokładnie zaplanować i obliczyć, jak daleko znajdują się stacje ładowania pojazdów elektrycznych, gdy przeprowadzają testy porównawcze wśród producentów pojazdów elektrycznych.

"Te testy porównawcze to logistyczny koszmar. Planujemy posiłki wokół ładowania pojazdów" - powiedział. "Musimy mieć akumulator na poziomie 100 procent lub blisko niego, aby przetestować wydajność pojazdu. Musimy wszystko zdążyć – wymaga to więcej pracy".

Administracja prezydenta Joe Bidena ogłosiła niedawno, że udało im się przekonać Teslę do zgody na otwarcie sieci stacji Supercharger dla właścicieli innych niż Tesla do 2024 roku. Plan ten obejmuje co najmniej szybkie ładowarki Tesla 3,500 i ładowarki poziomu 4,000 w całym kraju.

Biden postawił sobie również za cel zainstalowanie 500 000 nowych stacji ładowania w Stanach Zjednoczonych i radykalne zwiększenie sprzedaży pojazdów elektrycznych do 2030 roku.

Dowiedz się więcej o pojazdach elektrycznych na RoboCars.news.

Obejrzyj ten klip przedsiębiorcy zajmującego się pojazdami elektrycznymi, Jasona Wilde'a, który opowiada, jak trudno mu było odbyć długą podróż przez Montanę z powodu braku stacji ładowania w stanie.

Ten film pochodzi z kanału Daily Videos na Brighteon.com.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"USA tuszujące ukraiński terroryzm – Moskwa Zachód nie chce powstrzymywać swoich ukraińskich „marionetek” od ataków na ludność cywilną, powiedział ambasador Anatolij Antonow"

  Brak reakcji Stanów Zjednoczonych na niedawny śmiertelny ostrzał rosyjskiego miasta Biełgorod pokazuje chęć wybielenia zbrodni Ukrainy na ...