Transseksualny "influencer" TikTok o imieniu Dylan Mulvaney jest nowym rzecznikiem piwa Bud Light, które Anheuser-Busch ma nadzieję sprzedać więcej, paradując z "nią" w mediach społecznościowych z okazji March Madness.
Ponieważ wszyscy wiedzą, że amerykańscy piwosze po prostu kochają kult LGBT – to był sarkazm – wielkie umysły w Anheuser-Busch zdecydowały się na współpracę z Mulvaneyem, aby narazić amerykańską opinię publiczną na jeszcze więcej perwersji podczas sezonu koszykówki.
Mulvaney ogłosiła światu, że "ona" otrzymała paczkę Bud Light od firmy z "jej" twarzą jako gest wsparcia i świętowania osiągnięcia biologicznego mężczyzny "365 Days of Girlhood".
"Szczęśliwego marcowego szaleństwa!!" - napisał Mulvaney w poście udostępnionym na Instagramie.
"Właśnie dowiedziałem się, że ma to związek ze sportem, a nie tylko mówieniem, że to szalony miesiąc! Aby uczcić tę sportową rzecz@budlight daje ci szansę na wygranie 15 000 $! Podziel się wideo z #EasyCarryContest, aby mieć szansę na wygraną!! Powodzenia! #budlightpartner."
(Powiązane: W 2021 r. firma szamponowa Pantene również "obudziła się" reklamą promującą okaleczanie dzieci przez osoby transpłciowe.)
Przepraszam, Budweiser: nikt nie chce pić piwa groomer
W jednej z reklam Bud Light pokazano Mulvaneya kąpiącego się podczas picia piwa, co obrzydło tak wielu klientów Budweisera, że krytyka firmy stała się wirusowa na Twitterze i innych platformach społecznościowych.
"Kto, do diabła, @budlight pomyślał, że to dobry pomysł, aby uczynić dorosłego mężczyznę, który ubiera się jak małe dziewczynki, swoim nowym rzecznikiem?" - napisał konserwatywny komentator John Cardillo w odpowiedzi na post. "Marki muszą przestać słuchać swoich obudzonych zespołów kreatywnych i skontaktować się z demografią konsumentów".
"To może być naprawdę najdziwniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek widziałem w życiu" - powiedział Stephen Miller, redaktor współpracujący z The Spectator.
Derek Hunter z Townhall.com zauważył, że Bud Light oficjalnie stał się "groomerem piwa", co jest grą na jednym z wieloletnich sloganów reklamowych piwa.
"Przesłanie dla konserwatywnych rodzin z @budlight wydaje się brzmieć: będziemy zachęcać, a nawet świętować wymazanie mężczyzn i kobiet wraz ze wszystkimi wartościami, na których wam zależy" - dodał do rozmowy reżyser Robby Starbuck.
"Całkowicie się obudzili. Czy kiedykolwiek wydasz teraz z nimi swoje pieniądze?"
Dziennikarz Ian Miles Cheong ujął to słusznie i zwięźle, kiedy skomentował, że "Dylan Mulvaney jest teraz twarzą Bud Light".
Krytyka wciąż się pojawiała, co skłoniło rzecznika Anheuser-Busch do powiedzenia Fox News Digital, że firma "współpracuje z setkami wpływowych osób w naszych markach jako jeden z wielu sposobów autentycznego łączenia się z odbiorcami w różnych grupach demograficznych i punktach pasji" i że Mulvaney nie jest wyjątkiem.
"Od czasu do czasu produkujemy unikalne pamiątkowe puszki dla fanów i wpływowych marek, takich jak Dylan Mulvaney" - dodał rzecznik. "Ta pamiątkowa puszka była prezentem z okazji osobistego kamienia milowego i nie jest przeznaczona do sprzedaży ogółowi społeczeństwa".
Zaledwie kilka dni przed tym, jak Mulvaney ogłosiła "swoje" partnerstwo z Anheuser-Busch, "ona" ogłosiła również partnerstwo z firmą projektującą modę Kate Spade, która również chce, aby transseksualiści byli twarzą swoich "żeńskich" klientów.
W październiku Mulvaney miała również specjalną okazję do przeprowadzenia wywiadu z fałszywym prezydentem Joe Bidenem, podczas którego "ona" zapytała okupanta Białego Domu, co sądzi o stanach, które zakazują "opieki zdrowotnej afirmującej płeć".
"Nie sądzę, aby jakiekolwiek państwo lub ktokolwiek powinien mieć prawo to robić - jako kwestia moralna i jako kwestia prawna. Po prostu uważam, że to jest złe" – odpowiedział Biden, który sam jest zboczeńcem.
Najnowsze wiadomości o transpłciowym przejęciu Ameryki można znaleźć na stronie Transhumanism.news.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz