środa, 19 kwietnia 2023

"Kolejny pociąg przewożący niebezpieczne materiały wykoleja się w Maine – TRZECIA katastrofa w tym tygodniu"

 Z jakiegoś powodu pociągi mają coraz większe trudności z utrzymaniem się na torach w Stanach Zjednoczonych, ponieważ kolejna lokomotywa towarowa wykoleiła się i zapaliła w tym tygodniu, tym razem w Maine.



Pociąg Canadian Pacific miał w sumie trzy lokomotywy i sześć wagonów kolejowych, które przewoziły drewno i przewody elektryczne do zalesionego obszaru "gdzie zapaliły się i wywołały mały pożar lasu", według Departamentu Leśnictwa Maine.

Było kilka dodatkowych wagonów przewożących niebezpieczne materiały, ale władze twierdzą, że nie wykoleiły się i "nie są zagrożone" wyciekiem i zapaleniem się, jak inne.

(Powiązane: Sprawdź nasze wcześniejsze doniesienia o wykolejeniu pociągu Norfolk Southern we wschodniej Palestynie w Ohio, które uważa się, że stworzyło największy pióropusz dioksyn w historii świata.)

Pociągi rozbijają się w Ohio, Alabamie, Minnesocie, Pensylwanii i innych miejscach – co się dzieje?

Raporty wskazują, że wykolejenie nastąpiło w "wymyciu torów", które mogło być spowodowane nagromadzeniem topniejącego lodu i gruzu. Mieszkańcy obszaru zostali zachęceni do "trzymania się z daleka" od tego obszaru, podczas gdy wysiłki porządkowe będą kontynuowane.

Wykolejenie nastąpiło około 15 mil na wschód od Jackman, według C. Doniele Carlsona, dyrektora ds. Komunikacji w Canadian Pacific Kansas City.

"Nasze zespoły reagowania kryzysowego i eksperci ds. materiałów niebezpiecznych zareagowali i nadal przeprowadzają pełną ocenę sytuacji" - powiedział Carlson w oświadczeniu. "Nie ma ewakuacji i nie ma zagrożenia dla bezpieczeństwa publicznego".

W tym tygodniu Canadian Pacific ogłosił fuzję z Kansas City Southern. Nowa wspólna firma reklamuje się jako pierwsza i jedyna jednoliniowa linia kolejowa łącząca Kanadę, Stany Zjednoczone i Meksyk.

W związku z licznymi innymi wypadkami kolejowymi w ostatnich tygodniach, Kongres i federalne organy regulacyjne wzywają koleje, aby zrobiły więcej, aby powstrzymać tego typu incydenty, które wydają się wzrastać.

Jeden z takich niedawnych incydentów miał miejsce w Jasper, Al., gdzie wykoleiło się 11 wagonów w pociągu North Atlantic Southern. Dwóch członków załogi musiało zostać przetransportowanych do pobliskiego szpitala po katastrofie, ale od tego czasu zostali zwolnieni.

"Według Norfolk Southern, załoga pociągu została na krótko uwięziona w maszynowni, ponieważ silnik przewrócił się" - napisała policja Jasper w oświadczeniu o tym incydencie. Nie było większych obrażeń, ale RPS został wezwany na miejsce zdarzenia, aby ocenić załogę i przetransportować dwóch członków załogi jako środek ostrożności.

"Jasper Fire wezwał cały personel, aby pomógł załodze w wydostaniu się z pociągu i zarządzaniu miejscem zdarzenia, wraz z policją Jasper. Norfolk Southern i Walker County EMA pozostają na miejscu zdarzenia, aby przywrócić tor do służby.

Zaledwie kilka godzin wcześniej inny pociąg Norfolk Southern wykoleił się w Pittsburghu, choć nie spowodował żadnych zagrożeń ani obrażeń. Pięć pustych wagonów kolejowych podobno wypadło z torów w pobliżu ulic Telford i West Carson w dzielnicy Esplen w mieście, według Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego w Pittsburghu.

W tym incydencie urzędnicy miejscy musieli tymczasowo zamknąć kilka ulic, podczas gdy sprzęt został przeniesiony w ramach procesu naprawczego. Nie jest jasne, co spowodowało to wykolejenie.

"Sabotaż, co za nonsens" - napisał jeden z komentujących o tych wszystkich wiadomościach. "W 2019 r., zanim we wschodniej Palestynie kiedykolwiek zaczęto myśleć, w USA miało miejsce 1 338 wykolejeń. To było przed Joe. Natomiast w UE odnotowano w tym roku tylko siedemdziesiąt trzy wykolejenia, mimo że ruch kolejowy był prawie 6 razy większy.

"W latach Bidena (i wcześniej) firmy kolejowe praktykowały tak zwaną precyzyjną kolej planową. Oznacza to wydawanie znacznie mniej na utrzymanie i oddawanie miliardów akcjonariuszom. Widzisz problem? Przedsiębiorstwa kolejowe sabotują własne firmy".

Więcej powiązanych wiadomości można znaleźć na stronie Collapse.news.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Niemcy nie wyślą rakiet dalekiego zasięgu na Ukrainę – minister obrony Kanclerz Olaf Scholz nadal sprzeciwia się przekazywaniu broni dalekiego zasięgu Taurus, mimo że Joe Biden podobno zezwolił Kijowowi na użycie ATACMS"

  Niemiecki minister obrony Boris Pistorius przemawia w fabryce śmigłowców Airbus w Donauworth w Niemczech 18 listopada 2024 r. © Leonhard S...