wtorek, 25 kwietnia 2023

"Pojazdy elektryczne osiągnęły GORSZE wyniki w szacunkach EPA niż samochody napędzane gazem: Nacisk EV to RIGGED SCAM"

 Jeśli jeszcze tego nie zrozumiałeś, cała branża pojazdów elektrycznych (EV) jest oszustwem zbudowanym na kłamstwach i oszustwach. Zostało to właśnie potwierdzone przez SAE International przy użyciu rzeczywistych danych z testów drogowych dostarczonych przez Car and Driver.



Dyrektor ds. Testów Dave VanderWerp pokazał dowody na to, że pojazdy elektryczne rutynowo działają znacznie gorzej niż deklarowane przez EPA dane dotyczące zużycia paliwa na autostradzie – podczas gdy pojazdy z silnikami spalinowymi zasilane gazem działają na równi lub nawet więcej niż ich reklamowane wartości zużycia paliwa na autostradach EPA.

W artykule porównano szacunki zużycia paliwa i zasięgu EPA dostarczone przez producentów pojazdów z rzeczywistymi testami drogowymi samochodów i kierowców, co stanowi złoty standard do pomiaru rzeczywistej oszczędności paliwa.

"Zasadniczo przyjrzeliśmy się, jak pojazdy zachowują się w stosunku do wartości na naklejce na szybie, patrząc na różnicę między tym, co mówi etykieta, a tym, co faktycznie widzimy w naszym rzeczywistym teście drogowym" - wyjaśnił VanderWerp podczas prezentacji na dorocznej konferencji WCX SAE International.

"Widzimy dużą różnicę w tej luce między pojazdami napędzanymi gazem a osiągami pojazdów elektrycznych. Prawdziwe pytanie brzmi: kiedy klienci po raz pierwszy kupują pojazdy elektryczne, czy będą mile zaskoczeni lub rozczarowani zasięgiem?

(Powiązane: Dowiedz się więcej o tym, dlaczego pojazdy elektryczne są oszustwem w naszym wcześniejszym zasięgu.)

Kupujący uważaj: pojazdy elektryczne to nie wszystko, za co mają być

W teście drogowym 75 mil na godzinę Car and Driver ocenił ponad 350 pojazdów spalinowych, które średnio o 4,0 procent lepiej zużywały paliwa niż podano na ich etykietach. Dla porównania, średni zasięg dla EV był o 12,5 procent gorszy niż numery naklejek cenowych.

Oznacza to, że pojazdy napędzane gazem osiągają takie same lub lepsze wyniki niż ich reklamowane, podczas gdy pojazdy elektryczne są przeciwieństwem. W rzeczywistości pojazdy elektryczne naprawdę są oszustwem w każdym znaczeniu tego słowa, a konsumenci, którzy je kupują, są oszukiwani, podczas gdy udają, że pomagają planecie.

Według Car and Driver powodem, dla którego pojazdy elektryczne rutynowo nie spełniają oczekiwań, jest sposób, w jaki ich producenci manipulacyjnie obliczają zasięg.

"Podczas gdy oddzielne dane dotyczące zasięgu miasta i autostrady są obliczane za zamkniętymi drzwiami, tylko łączna liczba jest prezentowana konsumentom", informuje Car and Driver. "Łączna ocena jest ważona 55 procent na korzyść liczby miasta, w którym pojazdy elektryczne zazwyczaj osiągają lepsze wyniki".

"To zawyża szacunki zasięgu, utrudniając dopasowanie do rzeczywistej jazdy po autostradzie. W artykule zaproponowano publikację zarówno danych dotyczących zasięgu miasta, jak i autostrady - podobnie jak szacunków zużycia paliwa dla pojazdów napędzanych gazem - aby dać kupującym bardziej holistyczne poczucie możliwości pojazdu. "

Aby być uczciwym, test cyklu drogowego Agencji Ochrony Środowiska (EPA) różni się od testu samochodu i kierowcy 75 mil na godzinę. Ten pierwszy pokazuje nieco lepsze wyniki dla pojazdów elektrycznych niż drugi, ale faktem jest, że pojazdy elektryczne są fałszywie reklamowane na papierze jako zapewniające znacznie lepsze osiągi niż w rzeczywistości w świecie rzeczywistym.

"Istnieje równowaga", mówi VanderWerp. "Zespół marketingowy chce reklamować dużą liczbę asortymentów, ale dla klientów chcesz być konserwatywny."

Artykuł VanderWerp zaleca, aby EPA przesunęła współczynnik redukcji w swoim teście bliżej 0,6, co w kategoriach laików zasadniczo oznacza dostosowanie pomiarów dla podróży autostradą w porównaniu z ulicami miejskimi, z których ten ostatni wykazuje lepsze dane dla pojazdów elektrycznych.

"Każdy producent samochodów mógłby agresywnie wykorzystać test pięciu cykli i uzyskać lepszy współczynnik redukcji, ale wtedy więcej osób będzie rozczarowanych liczbami. Wszystkie powinny być testowane tak samo i powinny być bliżej prawdziwego świata niż teraz. "

Więcej najnowszych wiadomości na temat pojazdów elektrycznych można znaleźć na stronie GreenTyranny.news.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Trzy kraje UE prześladujące rosyjskojęzycznych – Moskwa Według starszego dyplomaty państwa bałtyckie wykazują „skrajną rusofobię”, nękając nawet rosyjskojęzyczne dzieci"

  Moskwa nie zerwie stosunków dyplomatycznych z Estonią, Łotwą czy Litwą pomimo „skrajnej rusofobii” szerzącej się w trzech krajach bałtycki...