sobota, 15 lipca 2023

"Krótka historia tajnych amerykańskich eksperymentów wojskowych prowadzących do epidemii"(video)

 W zeszłym roku użytkownik Twittera opublikował wątek o historii amerykańskiego wojska przeprowadzającego eksperymenty z bronią biologiczną w gęsto zaludnionych obszarach USA. Eksperymenty obejmowały testy wprowadzające "nieszkodliwe organizmy" do systemów wentylacyjnych, metra i systemów zaopatrzenia w wodę. Ataki testowe aerozoli były również przeprowadzane zarówno ze statków leżących na morzu, jak i z samolotów latających nad Stanami Zjednoczonymi.

Poniższy wątek na Twitterze łączy te eksperymenty z kolejnymi epidemiami grypy, które oczywiście doprowadziły do masowych programów szczepień.

Poniżej znajdują się dwa wątki na Twitterze opublikowane przez Agent131711 w dniach 4 i 5 listopada 2022 r. Pierwszy wątek można przeczytać na Twitterze TUTAJ lub w aplikacji Threadreader TUTAJ, a drugi wątek na Twitterze TUTAJ. Tam, gdzie Agent131711 użyła obrazów zasobów w swoich wątkach, dostarczyliśmy tekst.

Szokująca, szalona historia wojska potajemnie rozpylającego wirusy i eksperymenty na ludziach

Dla osób, które nie lubią czytać wątków; Zrobiłem ten film, dostosowując oś czasu CDC "50 lat postępu szczepionkowego" do znanych wojskowych eksperymentów opryskowych i epidemii chorób:

To dość dzikie rzeczy. Zdaję sobie sprawę, że (podobno) były epidemie grypy przed 1900 rokiem, jednak nie zostały one uznane za "epidemie" aż do 1900 roku. Dodatkowo, "dowody" tych rzekomych epidemii z 1800 roku są w najlepszym razie pobieżne.

[Jak zauważono w powyższym filmie, Agent131711 zaleca przeczytanie dwóch książek: "Undue Risk: Secret State Experiments on Humans" (2001) Jonathana D. Moreno i "Clouds of Secrecy: The Army's Germ Warfare Tests Over Populated Areas" (1988) Leonarda A. Cole'a. Wątki Agent131711 na Twitterze są oparte na pierwszej książce, a także na źródłach internetowych.]

Do 1974 roku trzy na cztery narkotyki były testowane na więźniach. W rzeczywistości producenci narkotyków budują laboratoria tuż obok więzień, aby ułatwić dostęp.

Po Norymberdze Ameryka była jedynym krajem zachodnim, który utrzymywał szeroko zakrojony program eksperymentów więziennych. Do 1974 roku około trzy czwarte wszystkich zatwierdzonych leków w Stanach Zjednoczonych przeszło badania więzienne, a kilka firm farmaceutycznych zbudowało najnowocześniejsze obiekty przylegające do więzień.

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 272

Wojsko zdecydowało się przeprowadzić eksperymenty "wojny biologicznej" na gęsto zaludnionych obszarach bez wiedzy obywateli. Obejmowało to zanieczyszczenie wody i rozpylanie toksyn w powietrzu.

Komitet zaproponował podjęcie projektów testów podatności na "systemy wentylacyjne, systemy metra i systemy zaopatrzenia w wodę z nieszkodliwymi organizmami". Według raportu dla Kongresu prawie trzy dekady później, "testy na wolnym powietrzu zakaźnych czynników biologicznych uznano za niezbędne do ostatecznego zrozumienia potencjału BW z powodu wielu nieznanych czynników wpływających na degradację mikroorganizmów w atmosferze". [Podkreślenie dodane.]

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 274

Co najmniej 200 znanych razy wojsko rozpylało "materiały" z samolotów (a także rozpylało ze statków przybrzeżnych), aby zobaczyć, jak daleko mogą się rozprzestrzenić. Twierdzą, że "materiał" był nieszkodliwy, jednak...

Ataki testowe przeprowadzono zarówno ze statków leżących na morzu, jak i z samolotów latających nad kontynentalnymi Stanami Zjednoczonymi. Testy te, w których użyto nieszkodliwego materiału znacznikowego, dowiodły, że można osiągnąć zasięg do kilku tysięcy mil kwadratowych, a ludność była całkowicie nieświadoma, że atak miał miejsce.

W latach 1949-1969 przeprowadzono ponad dwieście testów na wolnym powietrzu podatności USA na ataki broni biologicznej. Miejsca tych testów obejmowały Panama City na Florydzie; Washington National Airport, Waszyngton, D.C.; Oahu, Hawaje; Minneapolis (Minnesota) i St. Louis w stanie Missouri. Substancje użyte w tych testach to Bacillus globigii, Serratia marcescens, Aspergillus fumigatus i siarczek kadmu. [Podkreślenie dodane.]

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, pg. 275

W rok po "testach" liczba przypadków zapalenia płuc potroiła się i wybuchła epidemia grypy. Jak dowiecie się poniżej, to właśnie ta epidemia grypy zmieniła historię.

Rok po teście, w 1953 roku, wybuchła epidemia grypy.

 Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 279

Ta nowa epidemia grypy składała się z nowego, śmiertelnego szczepu, nigdy wcześniej nie widzianego. Ale na szczęście, zaledwie 7 lat wcześniej, pierwsza szczepionka przeciw grypie otrzymała zielone światło do wstrzyknięcia ludziom.

1945: Inaktywowana szczepionka przeciw grypie zostaje dopuszczona do użytku u cywilów.

Historyczne kalendarium grypy, Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom

Ta nowa szczepionka przeciw grypie została stworzona przy użyciu ptasich jaj. W szczególności kurczak, który jest dość interesujący, ponieważ ...

1940: Thomas Francis, Jr., MD i Jonas Salk, MD służą jako wiodący naukowcy na University of Michigan w celu opracowania pierwszej inaktywowanej szczepionki przeciw grypie przy wsparciu armii amerykańskiej. Ich szczepionka wykorzystuje zapłodnione jaja kurze w metodzie, która jest nadal używana do produkcji większości szczepionek przeciw grypie. Armia jest zaangażowana w te badania ze względu na ich doświadczenie z utratą żołnierzy z powodu grypy i zgonów podczas I wojny światowej. Ta oryginalna szczepionka zawiera tylko inaktywowanego wirusa grypy A.

Historyczne kalendarium grypy, Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom

W ciągu 2 lat pojawiła się nowa pandemia o nazwie "H2N2". Przyczyną tej pandemii były ptaki.

W lutym 1957 roku w Azji Wschodniej pojawił się nowy wirus grypy A (H2N2), wywołując pandemię ("Asian Flu"). Ten wirus H2N2 składał się z trzech różnych genów z wirusa H2N2, który pochodzi z wirusa ptasiej grypy A, w tym hemaglutyniny H2 i genów neuraminidazy N2.

1957-1958 Pandemia (wirus H2N2), Centra Kontroli i Prewencji Chorób

Pandemia z lat 1957-1958 została spowodowana przez wirus H2N2, który pochodzi z wirusa ptasiej grypy. Pandemia ta została nazwana grypą azjatycką, ponieważ Singapur i Hongkong były pierwszymi miejscami, w których odnotowano infekcje. Zabił 1,1 miliona ludzi na całym świecie. Liczba zgonów w USA wyniosła 116 000 osób.

Ptasia grypa, Cleveland Clinic

Następnie, niecałe 3 lata później, po tym, jak ponad 1,1 miliona ludzi zmarło z powodu pandemii H2N2, Chirurg Generalny zaczął zalecać coroczne szczepionki przeciw grypie. Wraz ze wzrostem przyjęcia szczepionki przeciw grypie wzrosły choroby, epidemie i pandemie.

W ciągu 2 lat od wybuchu H2N2 pojawił się kolejny nowy szczep grypy, H3N2 (również spowodowany przez ptaki). H3N2 był kontynuowany przez H1N1, znany również jako "świńska grypa".

Terror tych grypy doprowadził do tego, że 25% populacji USA zostało zaszczepionych w ciągu zaledwie 10 miesięcy.

1968: Nowy wirus grypy H3N2 pojawia się, aby wywołać kolejną pandemię, powodując około 100 000 zgonów w USA i 1 milion na całym świecie. Większość tych zgonów dotyczy osób w wieku 65 lat i starszych. Krążące dziś wirusy H3N2 są potomkami wirusa H3N2, który pojawił się w 1968 roku.

1970: Wybuch H1N1 (świńskiej grypy) wśród rekrutów w Fort Dix prowadzi do programu szczepień, aby zapobiec pandemii. W ciągu 10 miesięcy około 25% populacji USA zostaje zaszczepione (48 milionów ludzi), około dwa razy więcej niż potrzeba do zapewnienia pokrycia zagrożonej populacji. Przypadki zespołu Guillain-Barre, stanu neurologicznego, który w rzadkich przypadkach był związany ze szczepieniem, wśród osób otrzymujących szczepionkę wydawały się przekraczać oczekiwane, więc urzędnicy decydują, że program szczepień powinien zostać wstrzymany.

Historyczne kalendarium grypy, Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom

Mniej więcej w tym czasie pierwsza poważna sprawa sądowa przeciwko wojskowym eksperymentom opryskowym trafiła do sędziego, gdzie obywatele zostali odrzuceni, a sprawa została oddalona.

Sąd rozpatrujący sprawę stwierdził, że rząd właściwie skorzystał ze swojej swobody wyboru, wybierając zarówno miejsce ataku, jak i bakterie, które mają zostać użyte w ataku, i sprawa została oddalona.

Nowy Jork był również miejscem testów terenowych broni biologicznej w czerwcu 1966 roku. Bez wiedzy miejscowych cywilów lub władz zdrowia publicznego armia wprowadziła Bacillus globigii do tuneli metra w Nowym Jorku i z ulic na środkowym Manhattanie.

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 276

W 1990 roku, z powodu trwających epidemii, ustanowiono program VFC (Vaccines For Children). Ten finansowany przez rząd federalny program sprawia, że szczepionki są "darmowe" dla dzieci. CDC jest głównym nabywcą. Następnie działają jako dystrybutorzy.

Program Vaccines For Children (VFC) to program finansowany przez rząd federalny, który zapewnia szczepionki bezpłatnie dzieciom, które w przeciwnym razie mogłyby nie zostać zaszczepione z powodu niezdolności do zapłaty. CDC kupuje szczepionki po obniżonej cenie do dystrybucji do zarejestrowanych dostawców VFC.

Program szczepień dla dzieci (VFC), Centra Kontroli i Prewencji Chorób

1999: W związku z szalejącymi epidemiami, WHO ustanawia program nadzoru i jest teraz przemieszany z produkcją i dystrybucją szczepionek, a także gotowością na wypadek sytuacji kryzysowych.

1999: WHO publikuje ramy planowania pandemii podkreślające potrzebę wzmocnienia nadzoru nad grypą, produkcji i dystrybucji szczepionek, leków przeciwwirusowych, badań nad grypą i gotowości na wypadek sytuacji kryzysowych

1999: Inhibitory neuraminidazy oseltamiwir (Tamiflu®) i zanamiwir (Relenza®) są licencjonowane do leczenia zakażenia grypą.

Historyczne kalendarium grypy, Centra Kontroli i Zapobiegania Chorobom

A to jest krótka historia tajnych eksperymentów wojskowych prowadzących do pandemii.

Zasada 23 (d) Historia: FDA, szczepionki bez zgody i broń masowego rażenia

Na początku lat 1990., na prośbę Pentagonu, Departament Obrony otrzymał specjalne pozwolenie od FDA na rozpoczęcie stosowania niezatwierdzonych leków (szczepionek) bez zgody.

Względny brak doświadczenia z tymi lekami w warunkach pola bitwy oraz fakt, że Departament Obrony otrzymał specjalne pozwolenie od FDA na stosowanie tych "niezatwierdzonych leków" bez uzyskania świadomej zgody, sprawiły, że żołnierze byli wykorzystywani jako króliki doświadczalne. [Podkreślenie dodane.]

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 316

Powodem tej zgody jest rzekomo wywiad wojskowy, który twierdził, że Saddam Husajn opracował środki chemiczne i biologiczne, dlatego twierdzili, że nie było czasu na właściwe przetestowanie eksperymentalnych szczepionek, które wciąż były w fazie "badawczej".

Aby zignorować właściwy proces zatwierdzania, FDA stworzyła "Regułę 23 (d)", która pozwoliła tej nowej, nieprzetestowanej, "terapeutycznej" szczepionce ominąć wymagane etapy testowania. Ale ponieważ twierdzili, że był to "nagły wypadek", zasady zostały zmienione.

§ 50.23 Wyjątek od wymogów ogólnych.

(d) (1) Zgodnie z art. 10 U.S.C. 1107 lit. f) Prezydent może odstąpić od wymogu uzyskania uprzedniej zgody na podanie nowego leku badanego członkowi sił zbrojnych w związku z udziałem tego członka w określonej operacji wojskowej [...].

21 CFR § 50.23 – Wyjątek od wymogów ogólnych, Cornell Law School

Artykuł 23 lit. d) wymaga jedynie, aby komisarz "rozważył", zasadniczo, czy potencjalna ochrona uzyskana dzięki nieprzetestowanemu zastrzykowi przewyższa potencjalne ryzyko. Jednak bez testów niewiele było dowodów, które mogłyby wpłynąć na rozważania w obu kierunkach.

W odpowiedzi FDA przyjęła regułę 23 (d), która stworzyła wyjątek od swoich przepisów, umożliwiając komisarzowi odstąpienie od wymogu zgody w tych sytuacjach bojowych, w których zgoda jest "niewykonalna". Zasada ta wymaga, aby komisarz rozważył wszelkie dowody dotyczące bezpieczeństwa i skuteczności leku, kontekstu, w którym ma być stosowany, rodzaju stanu, który ma leczyć lub zapobiegać, oraz charakteru informacji, które należy dostarczyć odbiorcom na temat ryzyka i korzyści związanych z przyjmowaniem leków.

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 317

Został więc zatwierdzony, ponieważ, choć nieprzetestowane, szczepionki te zostały uznane za "bezpieczne i skuteczne". Jednak jak dotąd nic nie wyjaśniło powodu, dla którego "zgody" należy się zrzec. Oto wyjaśnienie Pentagonu.

Ale nawet jeśli wszyscy, którzy przyjmowali którykolwiek z leków, naprawdę działali dobrowolnie, wcale nie jest jasne, czy związki spełniały pierwszy warunek zwolnienia z obowiązku świadomej zgody, że zostały uznane za "bezpieczne i skuteczne". Niektórzy obserwatorzy twierdzą, że PB [bromek pirydostygminy] może powodować problemy neurologiczne, gdy jest przyjmowany w bardzo stresujących warunkach. [Podkreślenie dodane.]

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 318

Pentagon twierdził, że "proszenie żołnierza o zgodę było przejawem braku szacunku dla osób noszących mundur". Zasadniczo wszyscy pacjenci powinni pokładać ślepe zaufanie w wszystkich lekarzach, ponieważ teoretycznie lekarz wie lepiej niż laik.

Argumentowali również, że na przykład, jeśli fotograf wojenny sfotografował żołnierza ładującego i używającego broni, po prostu nie jest możliwe wyśledzenie każdego żołnierza, aby uzyskać pisemną zgodę.

Po podaniu eksperymentalnych zastrzyków zdano sobie sprawę, że w zasadzie nie prowadzono żadnych zapisów, co sprawiło, że sukces lub porażka szczepionek była całkowicie nieznana. Później odkryto, że zapisy zostały również celowo "utracone" lub zniszczone.

Poza przybliżonym poczuciem, ilu wzięło narkotyki, zachowało się niewiele zapisów, co unieważniło możliwość nauczenia się czegoś z tego doświadczenia. Co gorsza, gdy weterani zaczęli mieć problemy zdrowotne, okazało się, że nie ma zapisów, kto faktycznie brał leki i w jakich warunkach. [Podkreślenie dodane.]

Undue Risk: Secret State Experiments on Humans, Jonathan D. Moreno, 2001, str. 316

Od 2022 r., mimo że wprowadzono zmiany do art. 23, wydaje się, że niewiele się zmieniło. Chociaż świadoma zgoda jest obecnie prawem, zasada 23 nadal zezwala na długą listę wyjątków, w tym:

  • Za mało czasu na uzyskanie zgody
  • Sytuację uznaje się za nadzwyczajną
  • Zgodnie z 10 U.S.C. 1107(f) Prezydent może zrzec się zgody
  • Nagroda wydaje się przewyższać ryzyko
  • *I nie tylko. Pełny tekst: CFR – Kodeks Przepisów Federalnych Tytuł 21

Kiedy wszystko zostało powiedziane i zrobione, okazuje się, że broń chemiczna Husajna ("broń masowego rażenia") zniknęła, ponieważ według ONZ "zniszczył wszystkie dowody".

Saddam szybko zdał sobie sprawę, że nie docenił determinacji ONZ. W tym momencie, latem 1991 roku, podjął katastrofalną decyzję – jednostronnie zniszczyć pozostałą broń chemiczną i rakiety balistyczne oraz całą swoją broń biologiczną. Pragnąc zniszczyć dowody na to, że ta niezadeklarowana broń kiedykolwiek istniała, reżim zniszczył również ogromne ilości papierkowej roboty. Doradca prezydenta Iraku Amir Hamudi Hasan Al Sa'adi powiedział później Amerykanom, że ta decyzja była równie katastrofalna w swoich konsekwencjach dla Iraku, jak inwazja na Kuwejt.

What Did Happen to Saddam’s WMD? History Today, 12 July 2016

W rzeczywistości zniszczył nawet swoje pociski balistyczne, a następnie zniszczył 100% dokumentów związanych z całą tą bronią, dlatego dowody zniknęły całkowicie. [Ciekawe.]

Chociaż broń masowego rażenia zniknęła, ponad 20 lat później pozostaje Reguła Wojskowa Stanów Zjednoczonych 23 (d). Widzisz, jak to wyszło? Sytuacja awaryjna zniknęła, ale podjęte działania pozostają.


Wyróżniony obraz: Operacja Ranch Hand podczas wojny w Wietnamie, Key Military, 3 października 2019 r.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...