środa, 20 stycznia 2021

"Oto jak potajemnie anulują drugą poprawkę dla konserwatystów!"

 

Laura Loomer: Mam zakaz posiadania broni palnej, ostrzeżenie przed tym, co nadejdzie dla wszystkich konserwatywnych Amerykanów użytkownika Laura Loomer | Loomered.com

 
Przez lata Big Tech wykorzystywał mnie jako Pacjenta Zero w swoim przypadku testowym do masowego usuwania platform, eliminując moją możliwość dotarcia do opinii publicznej z powodu moich poglądów politycznych.
 
Będąc zmuszonym do korzystania z alternatywnych serwisów społecznościowych, wiem, że byłem trochę „offline”, odkąd kilka miesięcy temu startowałem w Kongresie w rodzinnej dzielnicy prezydenta Trumpa na Florydzie-21.
 
Ale czuję się zmuszony do skontaktowania się z tobą, aby podzielić się szokującą historią o czymś, co mi się przydarzyło i jest istotne dla nas wszystkich. Kilka lat temu mogło się to wydawać nieprawdopodobne, ale w Ameryce sytuacja szybko się zmienia, nasze prawa są zagrożone, a nasza Republika jest w kruchym miejscu.
 
Nowe zakazy dla prezydenta Trumpa i konserwatywne głosy w całym kraju w ciągu ostatnich dwóch tygodni są tym, z czym mam do czynienia i aktywnie z nimi walczę od lat. Moje wystąpienie na Twitterze, Facebooku i Instagramie zostało zakazane i wyeliminowane. Zablokowano mi możliwość prowadzenia działalności w systemie PayPal, Venmo, GoFundMe i innych instytucjach finansowych.
 
Chase Bank zamknął kiedyś moją bankowość internetową. Comcast zablokował mojej kampanii kongresowej wysyłanie tekstów i e-maili do wyborców, podczas gdy oni przekazywali darowizny mojemu przeciwnikowi. Nawet moja zdolność podróżowania została ograniczona, ponieważ jestem na stałe zablokowany na Uber i Lyft. Nie mogę nawet zamówić kanapki, ponieważ zostałam zablokowana w UberEats.
 
Nie podzieliłem się z wami tym, że w zeszłym roku dowiedziałem się, że moje prawa do drugiej poprawki również zostały pozbawione bez ostrzeżenia ani wyjaśnienia. Zgadza się, ja - młoda kobieta, która nieustannie grozi śmiercią - nie mogę posiadać ani posiadać broni palnej dla własnej ochrony.
 
Moja druga poprawka została ZABRONIONA.]
 
Chociaż NIGDY nie zostałem skazany za przestępstwo, przemoc w rodzinie i nigdy nie zostałem uznany przez sędziego za niezdolny psychicznie, moje nazwisko zostało umieszczone w Federalnym Krajowym Systemie Natychmiastowej Kontroli Karnej (NICS) i zabroniono mi posiadania lub nawet dotknięcie broni palnej.
Nazywa się „Red Flagging”. Jedynymi osobami, które mogą umieścić Cię w bazie danych NICS, jest FBI.
 
Dowiedziałem się podczas mojej kampanii dla Kongresu, że pomimo faktu, że nigdy nie zostałem oskarżony ani skazany za jakiekolwiek przestępstwo, moje nazwisko zostało umieszczone na tajnej federalnej liście „zakazu kupowania” prowadzonej przez FBI, co pozbawiło mnie mojego prawa kupić broń palną.
 
Moje nazwisko wylądowało na tej tajnej liście „bez kupowania” wkrótce po tym, jak przesłuchałem byłego dyrektora FBI, Jamesa Comeya, podczas jego pierwszego podpisywania książek na temat szeregu kłamstw w jego opublikowanych wspomnieniach. Działałem całkowicie legalnie w swojej roli dziennikarza śledczego i uczestnika wydarzenia.
 
W rezultacie straciłem prawa do ochrony siebie i mojego domu. Ale z twoją pomocą odzyskam swoje prawa. Siedzę nad tymi wiadomościami od miesięcy, podczas gdy inni pomogli mi zbadać i dowiedzieć się, dlaczego zostałem oznaczony czerwoną flagą. Przeprowadziłem najgłębsze kontrole przeszłości przeciwko mnie. . . a ja nie mam nawet mandatu za przekroczenie prędkości. Doszliśmy do oczywistego wniosku. . . Moje prawa do drugiej poprawki zostały odebrane z powodu moich poglądów politycznych i aktywizmu.
 
Biorąc pod uwagę, że FBI jest jedyną organizacją, która może umieścić cię w bazie danych NICS, mam powody, by sądzić, że byłem celem FBI. Było to dla mnie niezwykle niepokojące, ponieważ jako młoda kobieta i osoba publiczna często otrzymuję groźby śmierci i musiałem wiele razy dzwonić na policję, a także do FBI, ponieważ byłem celem ANTIFA, islamskich terrorystów i członkowie radykalnej lewicy nawet przyszli do mojego domu i zdewastowali mój samochód. Nie mam innego sposobu, żeby się zabezpieczyć, z wyjątkiem prywatnej ochrony, która jest kosztowna.
 
Tak jak konserwatywnym Amerykanom zakazuje się dostępu do mediów społecznościowych, bankowości i umieszcza na listach zakazu lotów w całym kraju, następnym krokiem jest wyznaczenie ich jako „krajowych terrorystów” i odebranie im prawa do posiadania broni. Jutro, 20 stycznia 2021 r., Wraz z inauguracją Joe Bidena i Kamali Harris, państwo policyjne wkrótce przejmie nieskrępowaną władzę w Ameryce.
 
Szokująco, po raz pierwszy posmakowałem tego, co czeka wszystkich konserwatywnych Amerykanów, kiedy zostałem zatrzymany na lotnisku w Miami w zeszłym tygodniu, lecąc z powrotem do kraju z krótkiej podróży po wyborach do Salwadoru, gdzie pracowałem nad moją nadchodzącą książką, LOOMERED : Jak zostałam najbardziej zakazaną kobietą na świecie.
 
Zostałem wytypowany bez wyjaśnienia i poddany dokładnemu przeszukaniu, nie pozwolono mi zabrać własnych walizek z odbioru bagażu i zostałem zatrzymany na kilka godzin, podczas gdy różni urzędnicy federalni z Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego przesłuchiwali mnie w sprawie mojej strony w Wikipedii, który stwierdza, że ​​jestem prawicowym ekstremistą i byłem oficjalnym republikańskim kandydatem do Kongresu, popieranym przez prezydenta Trumpa.
 
Funkcjonariusze DHS zapytali mnie również o wydarzenia, które miały miejsce 6 stycznia w Waszyngtonie. Nie trzeba dodawać, że wtedy nie byłem w kraju i nic nie wiem o proteście w stolicy Stanów Zjednoczonych.
Dlatego tak ważne jest, aby zakwestionować to teraz, ponieważ jestem przekonany, że mogę usunąć Czerwoną Flagę i opublikować informacje oraz udokumentować proces, aby inni, którzy wkrótce staną się celem Partii Demokratycznej ze względu na ich konserwatywne poglądy polityczne, mogli to zrobić. to samo, gdy im się to przytrafia.
 
Aby pokryć koszty prawne i zatrzymać najlepszego prawnika z drugiej poprawki, który przywróci mi prawa do broni i zapobiegnie temu przypadkowi w ramach krajowej kampanii popierającej kwestię Drugiej Poprawki, potrzebuję Twojej pomocy, aby zebrać 20 000 dolarów. Czy możesz wpłacić pieniądze i pomóc pokryć koszty?
 
Nie chciałem ujawniać tych informacji, ponieważ obawiałem się o swoje życie. Nie mam innego wyjścia, jak tylko ujawnić to publicznie, aby ostrzec każdego Amerykanina o tym, co ma nadejść, i nie mam innego wyjścia, jak tylko pozwać rząd federalny za to skrócenie moich praw do drugiej poprawki. Jesteśmy atakowani.
 
Zabrali nam pierwszą poprawkę. Jeśli zabiorą nam drugą poprawkę,
 
NIGDY nie odzyskamy pierwszej. Z poważaniem Laura Loomer
 
 
___ https://www.infowars.com/posts/laura-loomer-ive-been-banned-from-owning-a-firearm-a-warning-of-whats-to-come-for-all-conservative-americans/

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...