niedziela, 28 lutego 2021

"Jak zawsze, ustawa o uldze dla małych firm na COVID – 19 została tak naprawdę zaprojektowana, aby wzbogacić bankierów."

 Small Business Indenture Act (COVID-19, aby wzbogacić ubezpieczycieli na życie i banki) z 2020 r

przez Davida Martina


Kiedy komisja Kongresu USA Pujo badała spisek powiązanych ze sobą dyrekcji (fakt, że wiele rad korporacyjnych składało się z tych samych osób z różnych branż, w tym z konfliktami interesów) w 1912 i 1913 roku, zdali sobie sprawę, że w dziesięcioleciach następujących po Wojna secesyjna, Stany Zjednoczone zostały skutecznie kontrolowane (poprzez system monetarny) przez kilka firm ubezpieczeniowych i bankowych.



Mechanizmy były bardzo przejrzyste. Płace miały być ledwo wystarczające, aby motywować wytrwałość pracy. Nic dziwnego, że wiedzę o kosztach pracy podzielali, jak zgadliście, dyrektorzy, którzy zdobyli wewnętrzną wiedzę o swoich biznesach i mogli w ten sposób kontrolować podaż siły roboczej. Konsumpcja była zachęcana, aby ludzie byli uzależnieni od tego, co „nowe” lub „nowoczesne”. A wszystko to był skomplikowanym planem, wymyślonym w celu wzbogacenia branży ubezpieczeń na życie i ich beneficjentów kapitałowych - banków.


A dlaczego nazywam ich beneficjentami? Prosty. W rzadkich przypadkach głównym beneficjentem wypłaty z ubezpieczenia na życie są banki, które posiadają niespłacone zadłużenie - zarówno konsumenckie, jak i hipoteczne. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zakup domu często wiąże się z lichwiarską praktyką kupowania również prywatnego ubezpieczenia hipotecznego (PMI)? Dzieje się tak, ponieważ rzeczywistym beneficjentem zakupu domu jest: a) bank, który tworzy aktywa dłużne; oraz b) ubezpieczyciel, który rzadko, jeśli w ogóle, wypłaca wypłaty.


Upraszczając - oto jak wtedy działało oszustwo I DZIAŁA TERAZ!


Utrzymywać spłatę ludzi na marginesie „wystarczającej”, ale zachęcać ich do życia nieco powyżej ich możliwości, aby zadłużenie było trwałe i zachęcałoby do zobowiązań objętych ubezpieczeniem;

Zachęcanie do kredytów - szczególnie w przypadku kredytów hipotecznych - poprzez zachęcanie do „posiadania domu” w celu wytwarzania „aktywów” dłużnych dla banków;

Sprzedawaj ubezpieczenie na życie, aby spłacić zadłużenie na wypadek śmierci, nigdy nie mówiąc opinii publicznej, ile bieżącej wartości utracono w związku z wypełnianiem zobowiązań aktuarialnych w przypadku śmierci; i,

Ustaw termin zapadalności ubezpieczenia na życie, aby skłonić wiele osób do zakupu produktów, które nigdy nie zwróciłyby się w przypadku śmierci (polisy terminowe).

W moim filmie American

W moim filmie, American R / evolution (https://winderwebdesign.com/davidmartin/american-r-evolution/) - dwugodzinnej historii amerykańskiej gospodarki denominowanej śmiercią - omawiam słabo zawoalowaną kontrolę, jaką ma ubezpieczenie na życie nasz kraj od czasów wojny secesyjnej.


Tak więc, kiedy zastanawiałem się, kto może odnieść korzyści z farsy rozgrywającej się teraz przed nami iw której wszyscy jesteśmy uważani za prostaków, zastanawiałem się, jak wiele się zmieniło.


„Dlaczego nie” - pomyślałem - przeczytałem rezolucję Izby Reprezentantów nr 6312 niedawno wprowadzoną przez Kongres, zatytułowaną „Ustawa o pomocy dla małych firm z powodu COVID-19 z roku 2020”. Zapowiadany jako przełomowy pakiet ratunkowy dla firm, które zatrudniają szacunkowo 90% Ameryki, to 350 miliardów dolarów z pakietu 2 bilionów dolarów (tak, należy zatrzymać się i pomyśleć o tym, jak przerażający jest współczynnik niedopasowania), byłem optymistą, że ' d traktuj interes małych firm jako główny priorytet.


Potem przyszła zła wiadomość.


Zanim wspomniano o płacach dla małych firm, wymienia się prawdziwych beneficjentów. Spójrz na siebie. Pomoc w wysokości 350 miliardów dolarów jest taka, że:


banki mogą uzyskać spłatę kredytów; i,

 ubezpieczyciele na życie mogą nadal otrzymywać składki.

Sam zobacz! Wypłata wynagrodzenia jest trzecim priorytetem.


Gdzie były którekolwiek z prawdziwych lub fałszywych serwisów informacyjnych, kiedy łowili się nad tym rachunkiem? Zgadza się. NIE CZYTAĆ! Twoje pieniądze z podatków są wydawane na kolejny biznes bankowy i ubezpieczenia na życie!


116 KONGRES

Sesja 2d

R. 6312

Aby zapewnić ulgę w przypadku COVID – 19 w przypadku małych firm i do innych celów.


W DOMU PRZEDSTAWICIELI


19 marca 2020 r


Pani Velázquez przedstawiła następujący projekt ustawy; który został przekazany do Komisji Małych Przedsiębiorstw


RACHUNEK


Aby zapewnić ulgę w przypadku COVID-19 w przypadku małych firm i do innych celów.


Czy to uchwalone przez Senat i Izbę Reprezentantów Stanów Zjednoczonych w Kongresie zebranych,


SEKCJA 1. KRÓTKI TYTUŁ; SPIS TREŚCI.


(a) Krótki tytuł. - Niniejsza ustawa może być cytowana jako „Ustawa o pomocy dla małych przedsiębiorstw z powodu COVID-19 z 2020 r.”.


SEC. 2. PROGRAM POŻYCZKI BEZPOŚREDNIEGO STABILIZACJI BIZNESU.


(a) Ogólnie. - Administrator Small Business Administration przeprowadzi program udzielania pożyczek bezpośrednio uprawnionym pożyczkobiorcom.


(b) Zdefiniowanie kwalifikującego się pożyczkobiorcy. - W tej sekcji termin „uprawniony pożyczkobiorca” oznacza osobę, która:


(1) jest małym przedsiębiorstwem zgodnie z definicją zawartą w sekcji 3 Small Business Act (15 U.S.C. 632); i


(2) znajduje się w stanie lub na terytorium Stanów Zjednoczonych z potwierdzonym lub przypuszczalnym przypadkiem COVID – 19.


(c) Wykorzystanie funduszy. - Oprócz wykorzystania wpływów aktualnie dozwolonych na mocy sekcji 7 (a) Small Business Act (15 U.S.C. 636 (a)), pożyczki udzielone na podstawie tej sekcji mogą być wykorzystywane do następujących celów:


(1) Dokonywanie okresowych spłat kwoty głównej i odsetek, przez okres nieprzekraczający 12 miesięcy, od pożyczki lub gwarancji pożyczki udzielonej kwalifikującemu się pożyczkobiorcy, który spełnia kryteria kwalifikowalności określone w punkcie 7 (a).


(2) W celu zapewnienia świadczeń pracownikom uprawnionego kredytobiorcy, w tym grupowego ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia na wypadek niezdolności do pracy, zwolnienia chorobowego, urlopu wypoczynkowego, świadczeń edukacyjnych, płatnego urlopu rodzinnego lub świadczeń emerytalnych (w tym planu emerytalnego lub IRA).


(3) W celu wypłaty wynagrodzeń pracownikom kwalifikującego się pożyczkobiorcy oraz powiązanych stanowych i federalnych podatków od wynagrodzeń, z wyjątkiem tego, że wpływy z pożyczki nie mogą być wykorzystane do spłaty kwot wynikających z nakazu zajęcia, wydanego przez agencję stanową lub federalną.


Ludzie, to NIE jest do zaakceptowania. Skoro Fed udostępnia biliony na płynność banków, a małe firmy są chronione, aby mogły nadal spłacać kredyty i ubezpieczenia na życie - kiedy skończy się to współudziałem?


Ponieważ niedawno dowiedziałem się, że większość czytelników nie ma dostępu do przypisów, oto kilka informacji, które możesz chcieć zobaczyć z branży, która potrzebuje pomocy dla podatnika. https://www.iii.org/fact-statistic/facts-statistics-life-insurance. Napatrzeć się. Te niefortunne firmy zgłosiły:


„Dochód netto w 2018 r. Po opodatkowaniu dla branży ubezpieczeń na życie / dożywotnich spadł o 10,0% do 37,9 mld USD z 42,1 mld USD w 2017 r. Dochód netto przed zyskami kapitałowymi spadł o 15,8% w 2018 r., A strata z tytułu zrealizowanych zysków kapitałowych netto w wysokości 4,7 mld USD przyczyniła się do obniżenia dochód netto. Składki i renty wzrosły nieznacznie w 2018 r., O 1,3% w porównaniu z 2017 r., Ponieważ składki i depozyty dożywotnie spadły o 6,1%. Wydatki wzrosły o 10,8% w 2018 r. Po spadku w 2017 r. Kapitał i nadwyżka wzrosły do ​​400,0 mld USD w 2018 r. ”

Oglądając, jak gubernatorzy i prezydenci na całym świecie bez tchu recytują liczbę zgonów od plagi, która nas nęka, przypisuje się 10% normalnych zgonów na zapalenie płuc zgłaszanych w tym samym okresie; kiedy zobaczysz, że jedynymi danymi potwierdzającymi dystans społeczny są modele komputerowe, które były odbiegające o rząd wielkości zaledwie tydzień temu; a kiedy, nie daj Boże, spojrzysz na dane Center for Responsive Politics, które pokazują, że jedna firma lobbystyczna (i tylko jeden z jej lobbystów) jest zaangażowana przez 55 klientów, w tym większość głównych ubezpieczycieli na życie, biotechnologiczne firmy farmaceutyczne i organizacje non-profit, które obejmują partnerów Fundacji CDC, nie myśl przez chwilę, że branding COVID-19 jest dla twojego zdrowia!


Być poinformowanym:


Obejrzyj American R / evolution (https://winderwebdesign.com/davidmartin/american-r-evolution/) -


Subskrybuj https://www.youtube.com/channel/UClLDXIjo_7yQPG1Uqt-n4Wg


I podziel się tą informacją z publicznością, która gra w teatrze Kabuki, co zakończy się niczym innym jak zniszczeniem!

Be informed:

Watch American R/evolution (https://winderwebdesign.com/davidmartin/american-r-evolution/) –

Subscribe to https://www.youtube.com/channel/UClLDXIjo_7yQPG1Uqt-n4Wg

And share this information with a public that is playing into the Kabuki Theatre that will end up with nothing but destruction!

x

___
https://wethepeople.buzz/2020/10/27/covid-19-anti-trust-argument/

Brak komentarzy:

"AUKUS wspólnie przetestuje pociski hipersoniczne – Pentagon Trzy państwa członkowskie ogłosiły nowe „przełomowe” porozumienie wojskowe"

  Minister obrony Australii Richard Marles, sekretarz obrony Wielkiej Brytanii John Healey i sekretarz obrony USA Lloyd Austin odbywają spot...