PAMIĘTAJĄCA REZOLUCJA WZYWAJĄCA PAŃSTWA DO NATYCHMIASTOWEGO PODEJMOWANIA PRAWA SZCZEPIONKI
Amerykańscy lekarze z pierwszej linii
REZOLUCJA PAMIĘCIOWA dla stanu [WSTAWIĆ PAŃSTWO], aby chronić swoich obywateli przed niekonstytucyjnymi i nieodpowiedzialnymi medycznie nakazami szczepień przeciwko COVID-19.
Zważywszy, że Założyciele wskazali, że Karta Praw jest niezbędna do ochrony wolności jednostki przed ingerencją podmiotów stanowych i federalnych, publicznych i prywatnych; i
Mając na uwadze, że czternasta poprawka do Konstytucji Stanów Zjednoczonych wyraźnie nakazuje stanom „nie pozbawiać nikogo życia, wolności ani mienia bez odpowiedniego procesu prawnego; ani odmawiać żadnej osobie podlegającej jej jurysdykcji równej ochrony prawa ”; i
Zważywszy, że żadna szczepionka COVID nie jest zatwierdzona przez FDA, ale niektóre są dopuszczone na podstawie tymczasowego zezwolenia na użycie w sytuacjach nadzwyczajnych jako agenci eksperymentalni (badani); i
Zważywszy, że produkty do użytku w nagłych wypadkach są wyraźnie zabronione przez prawo federalne 21 USC §360bbb-3: „Zezwolenie na produkty medyczne do użytku w nagłych przypadkach… wymaga… opcji akceptacji lub odmowy podania produktu”; i
Mając na uwadze, że Komitet Doradczy CDC ds. Praktyk Szczepień (ACIP) potwierdził w sierpniu 2020 r., Że zgodnie z zezwoleniem na użycie w sytuacjach nadzwyczajnych (EUA), szczepionki eksperymentalne nie mogą być obowiązkowe ”; i
Mając na uwadze, że liczące dziesiątki lat powszechnie akceptowane Kodeksy Etyki Lekarskiej, w tym Kodeks Norymberski i Deklaracja Helsińska, bezwzględnie zabraniają jakiejkolwiek formy przymusu wobec osób uczestniczących w eksperymencie medycznym; i
Mając na uwadze, że 40 procent respondentów w co najmniej jednym sondażu w USA zgłosiło, że zrezygnowałoby z przyjmowania eksperymentalnych szczepionek przeciwko COVID; i
Mając na uwadze, że zlecenie szczepień eksperymentalnych nie jest ani wykonalne, ani bezpieczne, biorąc pod uwagę dużą liczbę wyleczonych pacjentów z COVID-19 w populacji ogólnej oraz protokoły FDA / Pfizer / Moderna, które wykluczały odzyskanych pacjentów z COVID-19; i
Zważywszy, że podawanie eksperymentalnych szczepionek wielu grupom pacjentów, np. Osobom z infekcjami pozanaturalnymi, zmniejszającymi się mianami, reakcjami alergicznymi, kobietami rodzącymi itp., Nie jest ani wykonalne, ani bezpieczne; i
Zważywszy, że rozważa się jednak środki publiczne i prywatne nakazujące szczepienia eksperymentalne w celu uczestniczenia w niektórych publicznych działaniach i funkcjach codziennego życia Amerykanów, w tym między innymi: zatrudnienie, osobiste uczęszczanie do szkoły, transport publiczny i koncerty; i
Mając na uwadze, że „paszporty szczepionek”, „cyfrowe identyfikatory zdrowia” i inne wymagane dokumenty stanowią poważne zagrożenie dla prywatności i równego traktowania wobec prawa dla wszystkich obywateli [WSTAWIĆ STAN], a także ogólnie Stanów Zjednoczonych; i
Natomiast administracji Eksperymentalnego COVID-19 szczepionki, zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez Komitet Doradczy CDC na Szczepień Praktyk nie zapewniają odpowiedniej ochrony dla średnich zainteresowanych o potencjalnych zagrożeniach zdrowotnych związanych z szczepieniach Amerykanów; i
Podczas gdy opinia publiczna ma prawo otrzymać bezstronny, przejrzysty, łatwo dostępnych informacji medycznych związanych ze szczepionkami do wszystkich swoich urzędników zdrowia publicznego; i
Mając na uwadze, że uprawnienia nadzwyczajne przyjęte przez dyrektorów naczelnych niektórych stanów, jak również przywódców gmin, naruszają pewne niezbywalne prawa zagwarantowane w Konstytucji Stanów Zjednoczonych, jej i Karcie Praw, a zatem zasługują na zadośćuczynienie; i
Mając na uwadze , że podczas gdy sądy różnych stanów dochodzą tych uzasadnionych skarg, ustawodawcy stanowi muszą zapewnić pewne prawa przeciwko ingerencji dekretami, które nie są wskazane z medycznego lub naukowego punktu widzenia, takie jak nakaz szczepień, w celu zapewnienia ciągłości tych praw; i
Mając na uwadze, że karta praw dotycząca szczepionek przeciwko COVID-19, upamiętniona w niniejszej rezolucji przeciwko nakazom szczepień przeciwko COVID-19, stanowi przykład przyjęcia dla innych organów ustawodawczych w całych Stanach Zjednoczonych, które mają być uznawane i utrzymywane przez prokuratorów generalnych tych stanów; i
Mając na uwadze, że główne zasady tej Karty Praw Szczepionek będą obejmować co najmniej cztery
(4) z następujących sześciu (6) przepisów:
● Żadne osoby nie będą zmuszane, zmuszane, zmuszane ani naciskane do przyjmowania eksperymentalnych lub „eksperymentalnych” leków.
● Pracodawca nie może prosić żadnego lekarza ani pielęgniarki o promowanie szczepionki COVID-19.
● Wszystkie osoby zastrzegają sobie prawo, w każdym czasie, do określenia, co leży w ich najlepszym interesie medycznym, bez zagrożenia dla ich życia lub swobody przemieszczania się.
● Wszystkie osoby muszą mieć dostęp do niezależnych informacji, które pomogą im określić, co leży w ich najlepszym interesie medycznym, w tym ryzyko śmierci w oparciu o wiek / stan w wyniku naturalnego zarażenia się COVID-19. Musi to obejmować informacje ze źródeł niezależnych od konfliktu interesów. Na przykład firmy farmaceutyczne mają nieodłączny konflikt interesów, podobnie jak instytucje rządowe lub quasi-rządowe. Takie informacje mogą być zawarte, ale nie mogą być jedynym źródłem informacji.
● Osoby w podeszłym wieku mają dodatkowo prawo do kompetentnego, niezależnego rzecznika z przeszkoleniem medycznym, który pomoże im określić własne zainteresowania medyczne.
● Firmy prywatne działające w ramach jurysdykcji nie mają prawnego upoważnienia do wymagania, nakazu lub przymusu stosowania leków lub leków eksperymentalnych dla jakichkolwiek osób; i
Mając na uwadze, że wytyczne techniczne dla pracodawców wydane przez Komisję ds. Równych Szans Zatrudnienia (EEOC) Stanów Zjednoczonych w grudniu nie powinny być rozumiane jako podważające konstytucyjne prawa pracowników określone w niniejszym dokumencie; i
Stanowe organy ustawodawcze muszą sprawować nadzór nad taką pomocą federalną zgodnie z ich wyliczonymi uprawnieniami; i
Zważywszy , że zewnętrzni sprzedawcy komercyjni, w tym Ticketmaster, nie mogą wymagać od operatorów obiektów i organizatorów, aby wymagali od uczestników koncertów i innych płacących klientów dowodu szczepień przed swobodnym wejściem na teren obiektu na terenie prywatnym lub publicznym; i
Zważywszy, że szczepienia K-12 nie mogą być wymagane bez pewnych jasnych i konsekwentnych wyłączeń, w tym klauzul lekarskich i klauzul sumienia, lub bez ryzyka utraty władzy okręgu lub rady szkolnej w stanie [WSTAWIĆ STAN], aby zezwolić na taki mandat, ani szczepionka nie może mandat dla tych populacji będzie czynnikiem finansowania pomocy szkolnej przez państwo; i
Zważywszy, że przewoźnicy międzystanowi, tacy jak linie lotnicze i wszelkie formy transportu publicznego, wzywający do tak zwanych „paszportów szczepionkowych” jako warunku wjazdu, nie mogą działać na podstawie licencji i zwolnień państwowych, a ponadto niniejsza rezolucja wzywałaby podmioty federalne, takie jak FAA wydania nowych przepisów zakazujących szczepień przeciwko COVID-19 dla wszystkich załóg przewoźników i klientów; i
W związku z tym, czy postanowiono, że ustawodawca [WSTAWIĆ STAN] upamiętni Kartę praw dotyczącą szczepionek COVID-19 w celu ochrony konstytucyjnych wolności obywateli, promowania rzetelnej nauki i nakreślenia ram najlepszych praktyk dla władz stanowych i federalnych organów regulacyjnych do opracowania w tej ewoluującej fazie eksperymentalnego podawania i wdrażania szczepionek.
Postanowiono następnie, że kopie niniejszej rezolucji zostaną przesłane Prezydentowi Stanów Zjednoczonych, Izbie Reprezentantów Stanów Zjednoczonych, Senatowi Stanów Zjednoczonych, Federalnej Administracji Lotniczej, Komisji ds. Równych Szans Zatrudnienia Stanów Zjednoczonych, Departamentowi Pracy Stanów Zjednoczonych oraz Wydział Praw Obywatelskich Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych.
___
https://www.americasfrontlinedoctors.com/vaccine-bill-of-rights/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz