sobota, 2 października 2021

"David Dees był jasnowidzem!!!!!!" (video)

 October 1, 2021


W ramach przerwy od mroku przedstawiam to delightful 12 min. profile of David Dees wykonane przez żydowskiego filmowca Brada Abrahamsa. Powstał zaledwie trzy miesiące przed śmiercią Deesa i jest bezcennym pomnikiem wielkiego wizjonera.

Chociaż Dees zmarł 31 maja 2020 r., w wieku 62 lat, jego art foretold the horrors we are experiencing today.   „Chciałem, żeby wszyscy wiedzieli, co ja wiem”. Dees powiedział Abrahamsowi. „Chciałem budzić ludzi”.

Jak wielu Żydów, Brad nie może zrozumieć „antysemickich” elementów w działaniu Deesa. Nie rozumie, że Dees nie odnosił się do zwykłych Żydów, którzy nie są odpowiedzialni za machinacje kartelu Rothschildów / zorganizowanego żydostwa. Zwykli Żydzi są również jego ofiarami, jak widzimy w holokauście szczepionkowym, który ma miejsce w dzisiejszym Izraelu.

David Dees może wydawać się w pewnym sensie szalony, ale oceniam go po jego sztuce, która wyraża naszą rzeczywistość lepiej niż jakakolwiek inna.

„Jestem duchową istotą w ciele” – powiedział. „To tylko jedno z moich wcieleń”.


039.jpg
David Dees był jasnowidzem




Wydawał się całkiem wygodny przed kamerą.

Tak, myślę, że mu się to podobało. Co ciekawe, jak na pustelnika jest trochę próżny – miał co najmniej 67 lat i wygląda znacznie młodziej. Zapytałem go o to, a on powiedział: „Och, to dlatego, że mam operację plastyczną, pojechałem do LA i robię szczypce i zakładki i robię sobie powieki”. Pomyślałem: „Co? Nikogo nie widujesz, nigdy, a jednak co kilka lat wychodzisz na kosztowną operację?

I czy wiedziałeś, że na tym etapie wiedział, że jest śmiertelnie chory?

Zapytałem go, czy w pewnym momencie palił marihuanę, a on odpowiedział: „Och, kiedyś, ale przestałem, bo trochę się bałem, myślę, że mogłem zachorować na raka, ale nie martw się tym, ja wyleczyłem się. Poszukałem w Internecie, jak leczyć raka, i zobaczyłem film na YouTube, w którym napisano, że po prostu pij codziennie dużo sody oczyszczonej”. Więc to właśnie zrobił. Miał dość we wczesnym stadium raka skóry i przez lata nic z tym nie robił, a kiedy doszedł do stadium 4, zdał sobie sprawę, że prawdopodobnie umiera i powinien szukać pomocy medycznej. Ale było już za późno. Przynajmniej nie było żadnych śladów, kiedy tam byliśmy.

Czy miałeś jakiekolwiek oczekiwania co do tego, jaki będzie taki, które okazały się błędne?

Całkowicie. Nie spodziewałam się, że będzie taki... Jest bardzo przystojny i czarujący, a także całkiem słodki. Ja i mój operator jechaliśmy tam, spodziewając się, że będzie to przerażające i chcielibyśmy się stamtąd wydostać tak szybko, jak to możliwe. Ale przez większość czasu mówił tylko o tym, jak kocha zwierzęta i sztukę, i tylko od czasu do czasu wciągał się w mroczną konspirację.

monster-children-dees-1-of-2.jpg(left, Dees with his Scientology e-meter)

Co było dla ciebie największym wyzwaniem w próbie opowiedzenia tej historii?

To było bardziej w fazie edycji, kiedy musiałem zachować równowagę. Cały sens – przynajmniej dla mnie, kręcenie filmu o kimś, kto jest na marginesie – polega na stworzeniu więzi między nimi a publicznością, tak abyś nie od razu ich nie odrzucał i nie oceniał; zamiast tego próbujesz zrozumieć psychikę. Więc była ta część, ale wtedy to tak, jakbym nie zgadzał się z niczym, co mówi, większość jego sztuki jest okropna i trochę obrzydliwa w tym, co przedstawia. Zajęło mi miesiące wypróbowywanie różnych edycji, aby znaleźć tę równowagę. Poza tym jest pomysł, że może ma jakąś chorobę psychiczną, i jak jawnie to umieściłem?

Wspomniałeś, że jest tak wiele rzeczy, których nie możesz uwzględnić, takich jak scjentologia i treści transpłciowe. Co skróciłeś, co chciałbyś dołączyć?

Tak, więc częścią Scjentologii było to, że był najlepszym przyjacielem syna L. Rona Hubbarda, założyciela Scjentologii, i jeździli razem na deskorolce w Los Angeles (śmiech).

Nie ma mowy.

Tak, w latach 80. i 90. Tak więc David dostał się dość wysoko w szeregach Scjentologii, zanim zachorował. Fakt, że zachorował – ponieważ wiesz, że scjentologia po prostu doi ci twoich pieniędzy – oznaczał, że nie było go na to stać i nie miał energii, by studiować i dlatego wypadł. Ale to było zbyt długo, by opowiedzieć tę historię w krótkim filmie. Po drugie, stało się naprawdę jasne, że miał obsesję na punkcie idei, że prawie każda osoba w Hollywood jest transpłciowa, począwszy od lat pięćdziesiątych. Na przykład powiedziałby, że Elvis Presley to kobieta, a Marilyn Monroe to mężczyzna. A Arnold Schwarzenegger jest w rzeczywistości kobietą. W zasadzie każdy celebryta, którego bym wychował, mówiłby: „O nie, to zdecydowanie kobieta lub mężczyzna. Jako artysta jestem wyszkolona w anatomii i wiem pewne rzeczy o cechach, które są wskazówkami, których nie można ukryć, jeśli jest się transpłciowym.


Mówi o tym, jak Dees korzystał z filipińskiego uzdrowiciela wiarą i spekuluje, że jego rak został spowodowany przez promieniowanie elektromagnetyczne.

------------- Dees Art Gallery

Komentarz Makowa – Brad Abrahams odnosi się do wielu materiałów, których nie wykorzystał. Zachęcam go do zrobienia znacznie dłuższej wersji tego dokumentu.
Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo|:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

"Ujawniono plany poborowe Niemiec – media Oczekuje się, że minister obrony narodowej oficjalnie przedstawi reformy projektu systemu na początku czerwca"

  Niemieckie Ministerstwo Obrony przygotowało kilka propozycji reformy poboru do wojska, aby zaradzić chronicznym niedoborom personelu w sił...