(Natural News) Francis Haugen, która została zidentyfikowana jako niesławna obecnie demaskatorka Facebooka, wydaje się mieć ukryte motywy do atakowania swojego byłego pracodawcy, które nie mają nic wspólnego z „robieniem właściwych rzeczy” lub „poprawianiem społeczeństwa”. ale wszystko, co ma związek z spowodowaniem jak największego spustoszenia wśród niezależnych mediów, które legalnie działają na rzecz informowania czytelników i pociągania do odpowiedzialności potężnej elity którejkolwiek z głównych partii.
Haugen, która przyznała się w ostatnich dniach w „60 minutach”, „otrzymuje strategiczne wskazówki komunikacyjne od czołowego agenta Demokratów, według źródła z bezpośrednią wiedzą o związku, co zostało potwierdzone przez kolejne pół tuzina źródeł z wiedzą pośrednią partnerstwa”, donosi Washington Free Beacon.
Rewelacja pojawia się po tym, jak Haugen, były analityk danych z Facebooka, przekazał wewnętrzne dokumenty czołowemu reporterowi The Wall Street Journal, ujawniając wątpliwe praktyki, w które angażuje się behemot mediów społecznościowych, które obejmują atakowanie nastolatków nieodpowiednimi i szkodliwymi materiałami.
„To, co widziałem na Facebooku raz po raz, to konflikty interesów między tym, co jest dobre dla opinii publicznej, a tym, co jest dobre dla Facebooka, a Facebook raz po raz pokazuje, że optymalizuje swoje interesy, na przykład robi więcej pieniądze” – powiedziała długoletniemu magazynowi telewizyjnemu CBS.
„Widziałeś wiele sieci społecznościowych i na Facebooku było znacznie gorzej niż wszystko, co widziałem wcześniej”, Haugen, 37 lat, powiedziała ankieterowi Scottowi Pelley o swoich doświadczeniach na innych platformach, w tym Google i Pinterest.
Jedno z wewnętrznych badań Facebooka, które ujawnił Haugen, stwierdziło: „Mamy dowody z różnych źródeł, że mowa nienawiści, podziały polityczne i dezinformacje na Facebooku i rodzinie aplikacji wpływają na społeczeństwa na całym świecie”.
Ale tak naprawdę nie ujawniła swoich motywacji.
Haugen „współpracuje z doradcą politycznym i byłym zastępcą sekretarza prasowego administracji Obamy, Billem Burtonem, i jego firmą konsultingową Bryson Gillette. Nie jest jasne, kiedy rozpoczęła się relacja Haugen z Burtonem i Brysonem Gillette, jak duży jest jej zespół komunikacyjny i czy obejmuje innych agentów politycznych” – kontynuował Free Beacon.
„Ale Burton jest teraz głęboko zintegrowany z rozwijającą się infrastrukturą lewicy, składającą się z osób i organizacji, w tym non-profit Center for Humane Technology, która stara się naciskać na Facebooka, aby bardziej agresywnie nadzorować treści polityczne” – kontynuował portal.
I oczywiście oznacza to „pilnowanie” konserwatywnych treści i reportaże z niezależnych mediów, z których wiele witryn używa Facebooka jako głównego narzędzia marketingowego i zależy od witryny w celu generowania odsłon i przychodów.
„Kiedy żyjemy w środowisku informacyjnym, które jest pełne gniewnych, nienawistnych, polaryzujących treści, podkopuje to nasze obywatelskie zaufanie, podkopuje naszą wiarę w siebie nawzajem, podkopuje naszą zdolność do dbania o siebie nawzajem. Wersja Facebooka, która istnieje dzisiaj, rozdziera nasze społeczeństwa i powoduje przemoc etniczną na całym świecie” – powiedział Haugen Pelley.
Wiemy jednak również, że taki język lewicowców jest kodem „podążania za prawicą”: tak zwana „dezinformacja” i „dezinformacja” jest arbitralna, jak odkryliśmy i indywidualnie zdefiniowana przez ludzi u władzy, którzy po prostu nie chcą pewnych fakty i prawdy do ujawnienia. Wszelkie doniesienia, które obaliły narrację „rosyjskiej zmowy” lewicy, gdy Donald Trump był jeszcze prezydentem, choć ta narracja była fabryką, natychmiast zostały oznaczone jako „rosyjska dezinformacja” i usunięte przez platformy takie jak Facebook, Twitter i Google.
I to wszystko zostało zaplanowane, informuje Free Beacon:
W publicznych zeznaniach Haugena znawcy branży i polityki widzą wyrafinowaną kampanię komunikacyjną mającą na celu postawienie Facebooka w obronie, od ciągłego strumienia wyciekających wewnętrznych dokumentów, które napędzały serię śledczą Wall Street Journal nazwaną „Facebook Files” po przebojowy wywiad 60 Minutes do zeznania w Kongresie mają się rozpocząć we wtorek. W niedzielę Haugen zadebiutował również na zgrabnej osobistej stronie internetowej, częściowo na prośby mediów terenowych.
„Wygląda na to, że jest niesamowicie dobrze zorganizowaną kampanią komunikacyjną” – powiedział działacz GOP Kevin McLaughlin, były dyrektor Narodowego Komitetu Senatorskiego Republikanów.
Nic w polityce tak ważnej nie dzieje się przypadkowo. Pozorne powiązania Haugena z Demokratami wyjaśniają nam, że chodzi o cenzurę błędnego myślenia.
„Haugen przyznał, że Facebook zmienił zasady dotyczące wolności słowa podczas przygotowań do wyborów w 2020 r., ale potem firma powróciła do starych zasad” – poinformował w tym tygodniu Outspoken. „Jej rozwiązaniem jest interwencja Kongresu i zmuszenie Facebooka do zaangażowania się w pewien poziom cenzury podobny do wyciszania informacji, jak to zrobił technologiczny gigant przed wyborami w 2020 roku”.
Przetlumaczyla GR przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-10-07-facebook-whistleblower-francis-haugen-democrat-operative-destroy-independent-media.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz