środa, 8 grudnia 2021

"Mikroskopowa analiza „szczep...ek” C...D-19 ujawnia wysoce wyrafinowaną broń biologiczną !!!!!!!!!!!!!!!!" (zdjęcia i video))

 

GŁĘBOKIE TAJEMNICE COVID VAX WRESZCIE WYJMUJĄ!

RE: Covid „Szczepionka” – zawartość i technologie

• Tlenek grafenu to ukryty i ukryty system podawania

• Syntetyczne pasożyty zintegrowane ze sztuczną inteligencją są samoreplikujące

• Białka kolczaste mogą w rzeczywistości być jajami pasożytów

• Formacja RBC Rouleaux modulowana przez 5G i WiFi

• Hydrożele zawierają kropki kwantowe i nanity

• Aerozole Chemtrail zawierają grafen (i pasożyty?)

• Theragripper wszczepiony za pomocą wacika do testu PCR

Zgłoszone przez „RN w Michigan”

SOTN Exclusive


Uwaga redaktora SOTN: Każdy czytelnik State of the Nation powinien być świadomy, że ta platforma Alt Media była pierwszą w Internecie, która unosiła duże prawdopodobieństwo, że skrupulatnie opracowana bioinżynieria broń biologiczna COVID-19 nie była owinięta wokół koronawirusa, a na pewno nie SARS- CoV-2, który jeszcze nie został wyizolowany; raczej, że głównym patogennym mikroorganizmem jest pasożyt (dlatego zarówno Ivermectin, jak i Hydroxychloroquie są tak skuteczne). SOTN często wskazywała również, że ponieważ proces choroby Covida przypomina różne „zaburzenia autoimmunologiczne powodujące zespół wielu infekcji”, takie jak AIDS, istnieją również inne czynniki chorobotwórcze i/lub szkodliwe drobnoustroje, które zostały włączone do broni biologicznej. Najbardziej prawdopodobnym patogenem, oprócz syntetycznego pasożyta zaproponowanego w poniższym exposé, jest wysoce patogenna bakteria, która atakuje w szczególności układ oddechowy. Jednak ta wyłaniająca się hipoteza nie wyklucza wyraźnej możliwości integracji patogennych składników grzybowych, wirusowych i mykoplazmatycznych, w zależności od populacji docelowej. Poniżej znajduje się analiza teorii „syntetycznego pasożyta”, w której jako system dostarczania wykorzystywany jest tlenek grafenu.


Pierwszy e-mail

„Tlenek grafenu jest również tajnym systemem dostarczania”

O Twoim artykule:

„Szczepionka” firmy Pfizer zawiera 99% tlenku grafenu po analizie pod mikroskopem elektronowym

https://stateofthenation.co/?p=71587

Grafen nie tylko wpływa na krew (krzepnie i powoduje tworzenie się czerwonych krwinek*), ale jest także systemem dostarczania; tlenek grafenu jest nośnikiem… jak koperta niesie list… kiedy koperta dotrze do miejsca przeznaczenia (spełnia warunek otwarcia) zostaje otwarta. Powodem, dla którego szczepionki musiały być przechowywane w niskich temperaturach, jest… kiedy grafen wyczuwa ciepło (jak wewnątrz ciała), zaczyna uwalniać to, co nosi.


*RBC = czerwone krwinki

W załączeniu plik pdf patentu i kilka zdjęć z mojego mikroskopu:

PDF: US11107588

Patrząc na rzeczy na moim mikroskopie (patrz zdjęcia poniżej)… wygląda na to, że to, co ludzie uważają za „białka kolczaste”, to naprawdę jaja pasożytów… grafen może uwalniać jaja, ale także hodowane pasożyty mogą uwalniać jaja… w załączeniu jest kilka moje zdjęcia… Mogę się mylić, ale nie sądzę. Myślę też, że to syntetyczne pasożyty (wyprodukowane w laboratorium)… więc nie jest tak łatwo się ich pozbyć. Iwermektyna jest lekiem przeciwpasożytniczym… dlatego już na początku niektórzy mówili, że Iwermektyna pomogła komuś pokonać Covid-19.



















Oto kilka zdjęć grafenu we krwi. To czarna maź na brzegach.






Wirusy nie przenoszą się z osoby na osobę (CDC udokumentowało badania, w których zero badanych osób zachorowało, gdy próbowały na wiele różnych sposobów narazić ich na działanie wirusa), ale pasożyty tak.


Wygląda na to, że wstrzykują ludziom tlenek grafenu, pasożyty, nanotechnologię (kropka kwantowa/nanity) i hydrożel (krystalizuje podczas suszenia).


Drugi e-mail

„Pasożyty są zintegrowane ze sztuczną inteligencją i samoorganizują się”

Myślę, że pasożyty są zintegrowane ze sztuczną inteligencją i samoorganizujące się — ciągle wracają. Wydaje mi się, że dostałem hydrożel i kropki kwantowe za pomocą wacika do testu PCR… Zrobiłem herbatę z igieł sosnowych i znalazłem osad na dnie białego kubka (patrz zdjęcia poniżej), więc umieściłem go również pod mikroskopem i to był wypełniony cząsteczkami grafenu i pasożytami (gotująca się herbata = ciepło).





Myślę, że jest rozpylony w chemtrails i był na igłach sosnowych (patrz poniższy film). Do tego też załączam zdjęcia.

Video Player
00:00
02:38

Początkowo patrzyłem tylko w moją krew przez mikroskop, aby zobaczyć, czy mogę powiedzieć, dlaczego cały czas byłem tak zmęczony. Kiedy zobaczyłem tworzenie się rouleaux w RBC, zdałem sobie sprawę, że RBC układają się w taki sposób, a nie rozdzielają się i płyną swobodnie, co muszą zrobić, aby przenosić tlen (O2 = energia), co może wyjaśniać niektóre zmęczenie. Próbując znaleźć powody – znalazłem coś, co mówi o dodatnim ładunku, który to spowodował. Myślę, że 5G, WiFi, EMF telefonów komórkowych mogą być częścią równania*, ale po prostu poczułem, że jest więcej… patrząc więcej, znalazłem pasożyty i coś, co wydaje się być grafenem. Potem pomyślałem… hej, może coś jest w moim śluzie, co tłumaczy ciągły szum w uszach.


*Myślę, że układanie RBC ma również coś wspólnego z ładunkiem grafenu i/lub 5G, Wi-Fi, polami elektromagnetycznymi smartfonów, promieniowaniem mikrofalowym.


Więc zabij wszystkie pasożyty, ale czy masz pojęcie, jak pozbyć się hydrożelu, kropki kwantowej i grafenu z krwi? Mam też ból wokół serca i wierzę, że jest to spowodowane grafenem.


Wodorotlenek grafenu

Ponieważ grafen jest tak cienki (jedna warstwa cząsteczki i bardzo twardy) – nie tylko działa jako mechanizm dostarczania, ale przepływając przez krew, działa również jak żyletka krojąc niektóre krwinki czerwone – wtedy organizm rozpoznaje krwawienie i odpowiada krzepnięciem (znam to z bycia pielęgniarką). Lekarz, który zwrócił na to uwagę (przecięcie krwinek czerwonych) – mówią, że został zamordowany – z tego, co powiedziała jego żona, brzmi, jakby został uderzony rosą. Czy słyszałeś o sportowcach spadających podczas gry? Grają mocno, więc ich krew pompuje szybciej / płynie szybciej = więcej ciętych krwinek czerwonych = więcej krzepnięcia. Ma sens.


Czy chcesz mieć zdjęcie pasożyta wypluwającego białka kolców/jaja pasożyta? Myślę, że wygląda na to, że jajka ciągną się wzdłuż, gdy się poruszają. Załączam to. Następująco:



Na ostatnim załączonym zdjęciu wygląda na to, że strona, z której wystaje kolec/jajka, niszczy RBC.



Gdybyś zobaczył wszystkie zdjęcia, które zrobiłem z mojego mikroskopu, byłbyś zdumiony… i prawdopodobnie chory.

Nie dostałem szczepionki przeciwko Covid-19. Miałem jeden test PCR w kwietniu 2020 r. i wyszedłem we łzach, że tak bardzo bolało. Niedługo potem poczułem, że twarda energia uderza mnie w głowę i miałem częste bóle głowy i ciągłe dzwonienie w uszach (szum w uszach) — teraz ponad półtora roku później bóle głowy nie są tak częste, ale promieniują z mojej lewej zatoki … ale szum w uszach nigdy się nie skończył. Miałam wtedy 57 lat i nigdy wcześniej nie miałam szumu w uszach i bardzo rzadko miałam bóle głowy, bez historii żadnych alergii. Czuję, że mogli wszczepić „Theragripper” (stworzony przez Uniwersytet Johna Hopkinsa)) http://jhu.technologypublisher.com/technology/17242

Jeśli Theragripper nie został wszczepiony, to na wymazówkach może znajdować się hydrożel z kropką kwantową/nanitami. Krystalizacja hydrożelu i kropki (czarne kółka) znalazłem w śluzie nosowym lub śluzie z tylnej części gardła. Wygląda na to, że grafen, pasożyty i kolczaste białka/jajeczka są w mojej krwi.


Graphene Oxide and Reduced Graphene Oxide Exhibit Cardiotoxicity Through the Regulation of Lipid Peroxidation, Oxidative Stress, and Mitochondrial Dysfunction


Grafen

https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene


Poprzednie dwa e-maile i zdjęcia zostały przesłane przez bardzo mądrego RN z Michigan. Jej super detektyw COVID-19 z pewnością wkroczył na nowy teren. Dlatego te istotne materiały i dowody Covida powinny być szeroko rozpowszechnione, aby inni badacze medyczni i naukowcy mogli dalej rozwijać te kierunki badań. Silne hipotezy przedstawione powyżej są po prostu zbyt przekonujące, aby je zignorować lub przeoczyć. Konsekwencje niezrozumienia prawdziwych niebezpieczeństw związanych zarówno z bronią biologiczną COVID-19, jak i „szczepionkami” przeciwko Covidowi z bronią w ręku są po prostu zbyt duże, aby nie reagować z całą celową szybkością.


State of the Nation
December 7, 2021

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:http://stateofthenation.co/?p=100413

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...