czwartek, 17 lutego 2022

"Działania marketingowe Big Pharma wpływają na recepty 98% lekarzy w Indiach!!!!!!" (video)

 Badanie przeprowadzone w Indiach wykazało, że prawie 98 procent lekarzy w kraju było pod wpływem działań promocyjnych ze strony firm Big Pharma. Oznacza to, że recepty, które dali swoim pacjentom, były pod wpływem marketingu Big Pharma.

Zdjęcie: Działania marketingowe Big Pharma wpływają na recepty 98% lekarzy w Indiach

Badanie zostało przeprowadzone przez wydział zarządzania na Gujarat Technological University (GTU). Został przeprowadzony w ciągu trzech lat i obejmował 1 100 licencjonowanych lekarzy w zachodnioindyjskim stanie Gujarat. Wśród lekarzy, z którymi przeprowadzono wywiady, wzięło udział 250 dentystów, 240 lekarzy ogólnych, 180 pediatrów i 150 ginekologów.

Zdecydowana większość tych lekarzy przyznała, że trzy główne czynniki wpływające na Big Pharma wpłynęły na ich decyzję o wypisaniu pewnych recept dla swoich pacjentów: wiedza przedstawiciela medycznego na temat produktów, które sprzedają; firma Big Pharma, która zawarła umowę sponsorską; i zarządzanie relacjami z klientami. (Powiązane: Rekordowa liczba dorosłych Amerykanów jest obecnie zależna od recept Big Pharma, a najpopularniejsza z nich powoduje uszkodzenie mózgu.)

Big Pharma regularnie płaci lekarzom za wypisywanie recept na swoje leki

Według badacza Krunala Vishavadia ze Szkoły Zarządzania GTU, 98 procent lekarzy biorących udział w badaniu przyznało, że dobre zarządzanie relacjami z klientami przez firmy Big Pharma wpłynęło na ich nawyki związane z receptami. Osiemdziesiąt osiem procent zgodziło się, że przedstawiciele medyczni próbujący nakłonić lekarzy do przepisywania leków powinni mieć bardzo szczegółową wiedzę na temat produktów, które próbują sprzedać.

Jeśli chodzi o sponsoring przez firmy farmaceutyczne, ani jeden lekarz, z którym rozmawiali naukowcy, nie chciał komentować. Ale Vishavadia zwrócił uwagę, że firmy Big Pharma zwykle dostarczają prezenty o wysokiej wartości, takie jak produkty medyczne i w pełni płatne wycieczki na międzynarodowe konferencje.

Obdarowane prenumeratami drogich czasopism medycznych i inicjatywy ciągłej edukacji medycznej również wpłynęły na ich decyzję o przepisaniu niektórych leków.

Siedemdziesiąt pięć procent lekarzy, z którymi przeprowadzono wywiady, zgodziło się, że ilość bezpłatnych próbek dostarczonych przez przedstawicieli medycznych również wpłynęła na ich nawyki związane z receptami. Około 23 procent lekarzy nie było pewnych, czy ilość próbek wpłynęła na ich zachowanie.

Inne czynniki, które wpływają na zachowanie lekarza na receptę, obejmują wizerunek korporacyjny firmy Big Pharma, korporacyjne działania społeczne, marketing cyfrowy oraz sposób i ubiór przedstawicieli medycznych. "Przedstawiciel medyczny z dobrym strojem osobistym wpływa na lepszy wizerunek firmy w umyśle lekarza" - napisał Vishavadia.

Ukierunkowany marketing cyfrowy pomaga lekarzom uświadomić sobie niektóre marki leków Big Pharma. Firmy o świetnych wizerunkach korporacyjnych mają większą szansę na uzyskanie większej liczby recept od lekarzy. Ci, których wizerunki nie są tak wspaniałe, mogą prowadzić korporacyjne działania społeczne, co "poprawia wizerunek firmy w umyśle lekarza".

Spośród wszystkich lekarzy w Indiach lekarze ogólni piszą 39 procent wszystkich leków na receptę. Dentyści zajmują drugie miejsce z 11 procentami, a następnie lekarze konsultanci z ośmioma procentami. Pod względem liczby recept wypisanych każdego miesiąca pediatrzy znaleźli się na szczycie listy ze średnią 788 recept wypisanych każdego miesiąca, czyli około 26 dziennie.

Vishavadia zwrócił uwagę, że indyjski rynek leków farmaceutycznych jest ogromny. Szacuje się, że krajowy rynek farmaceutyczny był wart około 42 miliardów dolarów w 2021 roku i prawdopodobnie potroi się do około 130 miliardów dolarów do 2030 roku.

Przy tak dużym rynku nic dziwnego, że wielkie firmy farmaceutyczne robią wszystko, aby spróbować wpłynąć na indyjskich lekarzy, aby przepisywali swoje produkty.


Posłuchaj tego klipu, w którym dr Peter Navarro rozmawia z dr. Robertem Malone o tym, jak Big Pharma zabija ludzi.

Ten film można znaleźć na kanale Son of the Republic na Brighteon.com.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"USA i Japonia opracowują plan awaryjny na Tajwan – media Waszyngton rozmieści w tym rejonie wojska i rakiety, które zostaną wykorzystane w przypadku otwartego konfliktu między Pekinem a Tajpej"

  ZDJĘCIE ARCHIWALNE: generał porucznik piechoty morskiej USA Steven R. Rudder (w stanie spoczynku) i szef sztabu Japońskich Sił Samoobrony ...