Prawo z 2019 r. nakazywało ocenę możliwej "ponadnarodowej pandemii" na kilka tygodni przed pierwszym zgłoszeniem COVID-19.
(LifeSiteNews) Ustawa zatwierdzona przez Kongres zaledwie kilka tygodni przed pojawieniem się COVID-19 nakazała ocenę możliwej "ponadnarodowej pandemii", podnosząc więcej pytań na temat COVID i roli rządu w pandemii, w tym w świetle innych przepisów federalnych, które mogą zezwalać na tajne, związane z pandemią "ćwiczenia".
Kilka poprzednich artykułów zawierało informacje, które sugerują, że pandemia COVID-19 może być mistyfikacją, podstępem, sztuczką, ćwiczeniem operacyjnym lub innym rodzajem sfałszowanej działalności lub zdarzenia. Jedną z metod stosowanych do dojścia do tego potencjalnego wniosku jest przestrzeganie amerykańskich przepisów rządu federalnego, poprawek i innych dokumentów, które zostały uchwalone lub opublikowane w związku z tym, co zostało zgłoszone jako pandemia COVID-19. Ten artykuł zawiera bardziej istotne informacje, które sugerują, że pandemia COVID-19 może być lub jest bardzo prawdopodobna, sfałszowana pandemia.
Ustawa o autoryzacji obrony narodowej i "dorozumiany autorytet"
Przed zgłoszonym początkiem COVID-19 rząd federalny uchwalił "Ustawę o autoryzacji obrony narodowej z 2020 r."; został uchwalony 20 grudnia 2019 r., Zaledwie kilka tygodni przed wybuchem tego, co zostało zgłoszone jako ponadnarodowa pandemia, znana również jako pandemia COVID-19. Zazwyczaj ustawa o autoryzacji obrony narodowej jest używana co roku przez Kongres do finansowania Departamentu Obrony USA. Czasami jednak w ustawie pojawiają się ustawy i poprawki. Pomocne jest podsumowanie takiego aktu ze strony rządu federalnego USA:
Proces budżetowy Kongresu rozróżnia "upoważnienia", które ustanawiają lub definiują działania rządu federalnego, i "środki", które finansują te działania. Samo upoważnienie nie zapewnia finansowania działań rządowych. Upoważnienie zazwyczaj zapewnia rządowi upoważnienie prawne do działania, zwykle poprzez ustanowienie, kontynuowanie lub ograniczenie agencji federalnej, programu, polityki, projektu lub działalności. Może również, wyraźnie lub pośrednio, upoważnić Do późniejszych działań Kongresu w celu zapewnienia środków na te cele. Środki zasadniczo zapewniają zarówno upoważnienie prawne do zobowiązywania przyszłych płatności ze strony Skarbu Państwa, jak i możliwość dokonywania kolejnych płatności w celu wypełnienia tych zobowiązań. (Strona 1, wyróżnienie moje)
Ważne jest, aby pamiętać, że "upoważnienie na ogół zapewnia rządowi prawne upoważnienie do działania, zwykle poprzez ustanowienie, kontynuowanie lub ograniczenie agencji federalnej, programu, polityki, projektu lub działalności". Ważne jest również, aby pamiętać, że takie przepisy mogą najwyraźniej sugerować autoryzowane późniejsze działania rządu USA, a nie konkretnie mówić, jakie działania rządu są autoryzowane. Wydaje się, że jest to opisywane jako "domniemany autorytet" lub potencjalnie "pozorny autorytet" przez prawników. Kilka ustaw federalnych, a w szczególności bezpieczeństwo narodowe, "zdrowie publiczne", społeczność wywiadowcza i przepisy dotyczące egzekwowania prawa wydają się zawierać "dorozumiane" lub "pozorne" władze.
Chociaż nie można ich tutaj w pełni omówić, niektóre szczególnie istotne prawa lub nakazy rządu USA z "domniemanym autorytetem" to te, które nakazały FBI i Departamentowi Sprawiedliwości powiązanie "zdrowia publicznego z egzekwowaniem prawa", powiązanie "zaburzeń zdrowia psychicznego" ze wzmocnionym organem ścigania, ocena użytecznych "nowych i pojawiających się technologii, które w determinacji Sekretarza [Zdrowia i Usług Społecznych], mają na celu poprawę lub zwiększenie zdolności urzędników ds. Zdrowia publicznego lub bezpieczeństwa do prowadzenia działań w zakresie nadzoru zdrowia publicznego związanych z atakiem bioterrorystycznym lub innym zagrożeniem zdrowia publicznego" oraz przepisami dotyczącymi "nadzoru biologicznego", zdefiniowanymi jako "proces gromadzenia danych biologicznych w czasie zbliżonym do rzeczywistego, który odnosi się do człowieka ... aktywność chorobowa i zagrożenia dla człowieka... zdrowia, w celu osiągnięcia wczesnego ostrzegania i identyfikacji takich zagrożeń dla zdrowia, wczesnego wykrywania i szybkiego ciągłego śledzenia zdarzeń zdrowotnych oraz ogólnej świadomości sytuacyjnej aktywności choroby." (podkreślenie dodane i pominięcie zakłóceń)
A jedna z definicji prawnych komputerów rządowych USA w prawie federalnym może, ale nie musi, zawierać znaczące implikacje: "termin "komputer" oznacza elektroniczne, magnetyczne, optyczne, elektrochemiczne lub inne szybkie urządzenie do przetwarzania danych wykonujące funkcje logiczne, arytmetyczne lub pamięci masowej i obejmuje wszelkie urządzenia do przechowywania danych lub urządzenia komunikacyjne bezpośrednio związane z takim urządzeniem lub działające w połączeniu z takim urządzeniem. " Istnieje kilka innych praw federalnych z domniemanym autorytetem lub pozornym autorytetem, które byłyby bardziej prawdopodobne w krajach Bliskiego Wschodu i Dalekiego Wschodu, które torturują swoich obywateli, a nie w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Jednak w tym artykule "dorozumiana władza" w prawie jest wspomniana częściowo ze względu na amerykańskie przepisy federalne najwyraźniej sugerujące, że "fałszywe informacje i mistyfikacje" mogą być "prawnie upoważnione" do przeprowadzenia przez federalne organy ścigania lub agencje wywiadowcze. Inne artykuły opisywały ten punkt bardziej szczegółowo, ale należy o tym wspomnieć tutaj.
Prawo federalne najwyraźniej zabrania dostarczania "fałszywych informacji i mistyfikacji", ale sekcja ta zapewnia oczywiste zwolnienie dla organów ścigania i agencji wywiadowczych rządu USA. Zwolnienie brzmi:
Działalność organów ścigania.—
Niniejsza sekcja nie zabrania żadnej prawnie upoważnionej działalności dochodzeniowej, ochronnej lub wywiadowczej organów ścigania Stanów Zjednoczonych, stanu lub jednostki podziału politycznego stanu lub agencji wywiadowczej Stanów Zjednoczonych. (18 Kodeks Stanów Zjednoczonych § 1038(d), wyróżnienie moje)
Test "ponadnarodowej pandemii"?
Teraz ten artykuł omawia autoryzację rządu USA dla działalności Dyrektora Wywiadu Narodowego, co może oznaczać działalność całej społeczności wywiadowczej (w tym FBI). Oczywiście, jeśli rząd federalny próbuje "legalnie autoryzować" mistyfikację przez organy ścigania i / lub społeczność wywiadowczą i inne, brzmienie przepisów prawdopodobnie implikuje próbę "zgodnego z prawem autoryzowania" takiej mistyfikacji, zamiast wyraźnie powiedzieć "niniejszym i odtąd autoryzujemy pandemię mistyfikacji, aby sterroryzować świat, aby była znana jako pandemia COVID-19".
Ponownie, potencjalnie bardzo znaczący przepis "prawnego upoważnienia dla rządu do działania" w ramach "National Defense Authorization Act of 2020" ustanawia działalność amerykańskiej federalnej społeczności wywiadowczej. Sama ustawa o autoryzacji obrony narodowej z 2020 r. ma ponad tysiąc stron. I, oczywiście, znaczące upoważnienie do pandemii jest dopiero na stronie tysiąca trzydziestu siedmiu (133 STAT. 2233). Tak to jest przedstawione w prawie:
Powinno być rzeczą oczywistą, że czas wprowadzenia ustawy dotyczącej amerykańskiej społeczności wywiadowczej, która wymaga oceny lub "zbadania" skutków ponadnarodowej pandemii w ciągu 120 dni, a następnie zgłoszonej "ponadnarodowej pandemii" COVID-19 - w ciągu 120 dni - może nie być przypadkiem.
Czy sformułowanie prawa wydaje się zawierać jakieś "dorozumiane" lub "pozorne" autorytety? Jak wspomniano wcześniej, prawo federalne najwyraźniej próbuje dać upoważnienie "agencjom wywiadowczym Stanów Zjednoczonych" do przeprowadzania "mistyfikacji" lub przekazywania innych fałszywych informacji. Ustawa z grudnia 2019 r. "upoważnia" do "oceny" "ryzyka, kosztów i skutków" ponadnarodowej pandemii. I "upoważnia" do "badania" – lub potencjalnie "testu" – "skuteczności obecnych międzynarodowych ram, umów i systemów opieki zdrowotnej w reagowaniu na pojawiające się choroby zakaźne i możliwą ponadnarodową pandemię".
Warto wiedzieć, że oceny, egzaminy ("testy") lub oceny mogą być przeprowadzane przez federalny krajowy program ćwiczeń w USA. Niektóre z tych ćwiczeń mogą być informacjami niejawnymi i utrzymywanymi w tajemnicy przed Amerykanami. (Strona 11) Niektóre z tych ćwiczeń mogą mieć charakter międzynarodowy. (Strona 1) Należy również wspomnieć, że "zdolności reagowania" na pojawiające się choroby zakaźne – w szczególności zdolności reagowania na "zdolności do nagłych wzrostów medycznych" – mogą być również oceniane, oceniane lub badane za pomocą "ćwiczeń i ćwiczeń", które potencjalnie mogą być "bez uprzedzenia". (42 Kodeks Stanów Zjednoczonych § 300hh–10(b)(4)(G))
Innymi słowy, ustawa z grudnia 2019 r. wymagająca oceny lub "badania" lub "testowania" "zdolności reagowania" "ryzyka, kosztów i skutków" ponadnarodowej pandemii, w połączeniu z innymi amerykańskimi przepisami federalnymi, może być próbą urzędników rządowych USA, aby zasugerować upoważnienie do potencjalnego przeprowadzenia pandemii mistyfikacji "w ciągu 120 dni od uchwalenia" ustawy z grudnia 2019 r.
I w ciągu 120 dni od uchwalenia tak się złożyło, że pandemia COVID-19 podobno się rozpoczęła. Niektórzy mogą rozsądnie sugerować, że może to nie być zbieg okoliczności.
Ustawa z grudnia 2019 r., która wymaga zbadania reakcji na ponadnarodową pandemię przez Dyrektora Wywiadu Narodowego (i inne agencje wywiadowcze, które nadzoruje Dyrektor Wywiadu Narodowego, w tym działania wywiadowcze FBI), może być jedną z najbardziej szczegółowych informacji, które sugerują, że pandemia COVID-19 może być sfałszowaną lub fałszywą pandemią.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.lifesitenews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz