wtorek, 5 lipca 2022

"Imperium uwodzenia dzieci, Disney, popychając więcej śmieci biologii pranie mózgu naszej młodzieży za pomocą animowanych funkcji "Baymax""

  Niedawno ujawniony film pokazuje, jak daleko w dół posunęła się LGBTQ i płynna płciowo Disney, nawet gdy najnowsza oferta filmowa firmy, zawierająca scenę pocałunku lesbijek bez dobrego powodu, tankuje w kasie.

Zdjęcie: Imperium uwodzenia dzieci, Disney, popychając więcej śmieciowej biologii pranie mózgu naszej młodzieży za pomocą animowanych funkcji "Baymax"

Badacz Christopher Rufo opublikował niepokojący klip wideo na Twitterze wraz z następującym opisem: "EKSKLUZYWNY: Uzyskałem wyciek wideo z nadchodzącego programu Disneya "Baymax", który promuje flagę transpłciową i ideę, że mężczyźni mogą mieć okresy dla dzieci w wieku dwóch lat. To wszystko jest częścią planu Disneya, aby przeprojektować dyskurs wokół dzieci i seksualności. "

ZEGAREK:

Daily Wire dodaje:

"W klipie Baymax stał w kobiecym przejściu higienicznym w sklepie i wpatrywał się w półkę przed sobą. Po chwili odwrócił się do kobiety obok i poprosił ją o rekomendację dobrego produktu. Najpierw zareagowała zaskoczeniem, a potem natychmiast zrobiła wszystko, co w jej mocy, aby mu pomóc - a tłum innych szybko przyłączył się do ich sugestii. "

Klip zaczyna się od tego, że Baymax kobietę kupującą obok niego: Przepraszam. Który z tych produktów poleciłbyś?"

"Och, hm - cóż - to są tampony, których zwykle używam" - odpowiada kobieta, wręczając mu opakowanie produktu higienicznego.

"Dziękuję" - powiedział Baymax.

"Wolę podpaski" – wtrąciła inna kobieta. "Są dla mnie wygodniejsze."

"Dziękuję" - powiedział Baymax ponownie.

"Zawsze dostaję te ze skrzydłami" – przerwała inna osoba, której koszula była kolorem i wzorem flagi transpłciowej.

Wokół Baymax zaczął tworzyć się tłum, a inna kobieta dodała: "Bądź bezzapachowy i wolny od wybielaczy, jeśli możesz".

"Yo, moja córka je kocha!" powiedział mężczyzna, który sięgnął przez ramię Baymaxa, aby pokazać mu kolejną paczkę.

"To może być łatwiejsze, jeśli to jej pierwszy okres", powiedziała jeszcze inna kobieta, gdy trzymała paczkę do Baymax, podczas gdy inna kobieta podeszła do grupy, mówiąc entuzjastycznie: "Są naprawdę przyjazne dla środowiska!"

Rufo śledzi i ujawnia sposób, w jaki Disney bezwstydnie przyjął agendę i temat LGBTQ w swoich programach i filmach, zaspokajając być może 2-3 procent całej populacji tylko po to, aby przeforsować przebudzony program, który szkodzi wynikom firmy.

Ujawnił wydarzenia w Disneyu, w tym szereg filmów, które ujawniły "nie-w ogóle-tajny program gejowski" dyrektora, a także przyszłe plany nasycenia programów dla dzieci w każdym wieku przykładami wielu różnych tożsamości płciowych i orientacji seksualnych.

"Nasze przywództwo było tak przyjazne, że polubiło, mój, wcale nie tajny gejowski program" - powiedział producent wykonawczy LaToya Raveanu w wycieku wideo. "Gdziekolwiek mogłem, w zasadzie dodawałem queerowości do serialu, jeśli widzisz coś queer w serialu,"The Proud Family", nikt mnie nie powstrzymał i nikt nie próbował mnie powstrzymać.

Klip Baymax pojawia się, gdy "Toy Story: Lightyear" Disneya zatankował w kasach na całym świecie po tym, jak producenci filmu animowanego zdecydowali się ponownie wstawić scenę pocałunku lesbijskiego po początkowym jej usunięciu.

"Teraz, gdy ich przebudzony animowany film Lightyear zrobił rekordowe nurkowanie w kasie, opiekunowie dzieci w Walt Disney Co. muszą być naprawdę zdenerwowani" - napisał w zeszłym tygodniu John Nolte z Breitbart News, który często relacjonuje kulturę obudzoną.

"Poza Onward (2020) - który się nie liczy, ponieważ koronawirus wykoleił drugi weekend - Lightyear jest obecnie rekordzistą najgorszego nurkowania kasowego w drugi weekend w 25-letniej historii Pixara" - napisał. "Po otwarciu się na katastrofalne 51 milionów dolarów, w drugi weekend, Lightyear zarobił zaledwie 17,7 miliona dolarów, co stanowi krach o 65 procent."

Nolte ostro skrytykował krytykę:

To jest film Toy Story. Lightyear jest częścią najpopularniejszej i najbardziej kultowej animowanej serii we wszechświecie, a po dziesięciu dniach i dwóch weekendach nadal znajduje się na żałosnym poziomie 88,8 miliona dolarów w kraju. Na całym świecie zarobił zaledwie 152 miliony dolarów.

Sama produkcja kosztowała 200 milionów dolarów. Dodaj kolejne 100 milionów dolarów na reklamę. Aby wyjść na zero, Disney musi zobaczyć na całym świecie co najmniej 550 do 650 milionów dolarów, co się nie stanie. Tak więc Lightyear prawdopodobnie straci ponad 100 milionów dolarów.

"Gratulacje. Świetna robota, Disney. Sposób na zniszczenie największej animowanej franczyzy po zniszczeniu serii filmów Star Wars " - napisał.

Źródła obejmują:

DailyWire.com

Breitbart.com

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Zełenski kopie sobie grób atakami na Rosję w stylu „11 września” – amerykański analityk wojskowy Ukraińskie ataki dronów na cele cywilne w Rosji rozgniewają Moskwę, ale nie zmienią biegu wojny, powiedział Daniel Davis"

  Wysoki budynek mieszkalny widoczny w rosyjskim mieście Kazań po uderzeniu ukraińskiego drona 21 grudnia 2024 r. © Sputnik Kijów strzela s...