Brytyjski telegraf donosi, że eskalacja globalnego kryzysu żywnościowego jest wewnętrzną pracą wykonywaną nie przez Rosję, ale przez skorumpowane mocarstwa zachodnie.
Wielka Brytania jest zasadniczo prowodyrem, twierdzi Telegraph, wraz ze Stanami Zjednoczonymi. Oba te kontrolowane przez globalistów kraje chcą, aby świat uwierzył, że Władimir Putin w jakiś sposób trzyma światowy handel żywnością jako zakładnika, podczas gdy nic nie może być dalsze od prawdy.
Zachodnie media propagandowe nieustannie mówią nam, że Rosja umieściła miny w portach Morza Czarnego, aby zapobiec przedostawaniu się i wywożeniu żywności. Rosja twierdzi, że to kłamstwo i że Ukraina sama podłożyła te miny po wycofaniu się z tego obszaru.
Premier Wielkiej Brytanii i klaun cyrkowy Boris Johnson powiedział Brytyjczykom, że Rosja jest winna dostawom żywności na Ukrainie – Ukraina jest głównym eksporterem zbóż i innych kluczowych towarów – które nie są w stanie opuścić portów Morza Czarnego. Towary te muszą być eksportowane drogą morską, twierdził Johnson, twierdząc dalej, że Rosja trzyma świat "okup".
BoJo, jak wielu go teraz nazywa, twierdzi również, że rosyjska marynarka wojenna otrzymała "rozkaz złożenia min" w Odessie i Oczakowie i że "zaminowała" Dniepr". Jest to zgodne z "nowo odtajnionym wywiadem USA", stwierdził Dalej BoJo, twierdząc, że Wielka Brytania próbuje teraz pomóc Ukrainie "na poziomie technicznym, aby pomóc w rozminowaniu Odessy".
Rosja stara się stworzyć bezpieczne przejście dla statków zbożowych przez wody Morza Czarnego, podczas gdy Ukraina sadzi kopalnie i odmawia współpracy
Tymczasem Rosja faktycznie próbuje oczyścić obszar z min z pomocą Turcji. Celem Rosji jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim statkom opuszczającym wody terytorialne kraju.
2 czerwca Wasilij Nebenzya, stały przedstawiciel Rosji przy ONZ, oświadczył, że jeśli Kijów opuści wody otaczające jego porty, Moskwa zapewni bezpieczny przepływ wszystkim ukraińskim statkom, które obecnie przewożą 20 mln ton zboża.
Pod koniec maja rosyjskie Ministerstwo Obrony poinformowało, że rosyjska marynarka wojenna ustanowiła bezpieczne strefy na Morzu Czarnym i Azowskim dla statków wypływających z ukraińskich portów szlakami humanitarnymi.
"Korytarze Morza Czarnego o długości 139 mil i szerokości 3 mil są otwarte codziennie od 8 rano do 7 po południu (GMT + 3) dla statków stacjonujących w portach Chersonia, Nikołajewa, Czarnomorska, Oczakowa, Odessy i Jużnego" - poinformował Great Game India.
Rosyjskie Ministerstwo Obrony twierdzi, że pomimo wszystkich tych wysiłków ze strony Rosji, aby utrzymać handel i nakarmić świat, władze w Kijowie "nadal robią wszystko, co możliwe, aby uniknąć interakcji z przedstawicielami obcych państw i firmami będącymi właścicielami statków w rozwiązaniu kwestii zapewnienia bezpiecznego wyjścia zablokowanych statków".
Turcja podziela podobne obawy, ponieważ jej minister spraw zagranicznych Ahmet Cavusoglu powiedział agencji Anadolu, że zachodnie sankcje nałożone na rosyjskie statki i miny podłożone przez ukraińskie wojsko na terytorium wodnym Odessy są dwoma głównymi czynnikami utrudniającymi eksport zboża z Ukrainy.
Okazuje się, że główną przyczyną inflacji żywności na całym świecie są obecnie antyrosyjskie sankcje nałożone przez NATO i Zachód. Ten odwet na rosyjskiej "operacji specjalnej" na Ukrainie niszczy światowy handel, w tym zachodnie populacje, których przywódcy zasadniczo głodzą ich, aby wrócić do Rosji.
"Sankcje przeciwko Rosji pogorszyły sytuację z dostawami zbóż i nawozów do krajów afrykańskich" - ogłosił prezydent Senegalu i szef Unii Afrykańskiej Macky Sall w oświadczeniu na początku tego miesiąca podczas oficjalnej wizyty w Rosji.
"Nie mamy już do nich dostępu, a to stanowi poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa żywnościowego na kontynencie".
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz