poniedziałek, 24 października 2022

"Tej zimy: Komisja Europejska popycha państwa UE w kierunku traktatu PANDEMICZNEGO WHO"

 Od początku czerwca do połowy 1 lipca 2022 r. w Europie odnotowano trzykrotny wzrost liczby przypadków Covid. Od tego czasu liczba przypadków ponownie spada, ale pozostaje wysoka wśród osób w wieku 65 lat i starszych, co w konsekwencji zwiększa wskaźniki hospitalizacji i przyjęć na oddział intensywnej terapii ("OIOM") w tej grupie wiekowej. Ogólnie rzecz biorąc, ponad 2 300 osób nadal umiera co tydzień w Unii Europejskiej ("UE") na Covid. Liczby te są niepokojące nie tylko dlatego, że prawdopodobnie są niedoszacowaniem rzeczywistej sytuacji.

Naszym stałym czytelnikom wybaczono by myślenie, że są to słowa, aby wprowadzić jedno z naszych zwykłych i powtarzających się ostrzeżeń o szkodach spowodowanych zastrzykami Covid lub inny z naszych artykułów o "pandemii zaszczepionych". Ale tak nie jest. Są to słowa zaczerpnięte z pierwszego akapitu dokumentu Komisji Europejskiej "Reakcja UE na Covid-19: przygotowania do jesieni i zimy 2023 r." opublikowanego 2 września 2022 r.

Proszę zwrócić uwagę na sztuczkę Komisji: "ludzie nadal umierają co tydzień w Europie na Covid". "Z" lub "z" Covid w przeciwieństwie do "od" lub "z powodu" Covid był jednym z manipulacyjnych terminów używanych przez rządy na całym świecie do tworzenia liczby zgonów poprzez etykietowanie każdego, kto zmarł po pozytywnym teście PCR jako "śmierć Covid". Wiadomo, że zastosowanie testu PCR podczas tzw. "pandemii" było oszustwem. Test Covid został jedynie wykorzystany jako narzędzie do fabrykowania liczby "przypadków" Covid. Kluczem do stworzenia iluzji pandemii jest modyfikacja naszego zachowania.

Następnie we wstępie Komisji do ich dokumentu pojawia się kolejna z ich taktyk psychologicznych – publiczne poczucie winy i zawstydzanie, obwinianie zachowania społeczeństwa za wzrost "zgonów z powodu Covid":

"Wszystkie kraje zniosły większość ograniczeń, a ich populacje doświadczają zmęczenia pandemią, co może prowadzić do zmian w zachowaniu. Czynniki te ułatwiają wirusowi szybkie krążenie w UE, co otwiera drzwi do pojawienia się nowych wariantów, które mogą uchylać się odporności, łatwiej rozprzestrzeniać się lub powodować cięższe choroby.

Teraz, gdy próbowali sprawić, by opinia publiczna poczuła się odpowiedzialna za śmierć "z powodu" Covida, pojawia się nacisk na więcej szczepionek, podczas gdy ponownie okazuje się, że winne jest zachowanie społeczeństwa, podkreślając tych, którzy zdecydowali się nie brać udziału w ich eksperymencie. I oczywiście nie ma wzmianki, że ich eksperymentalne zastrzyki są niebezpieczne i nieskuteczne:

"Wśród osób w wieku 60 lat i starszych 7,5% nadal nie jest szczepionych, a 16,3% nie otrzymało pierwszego leku wspomagającego. Patrząc na wskaźniki szczepień u dorosłych, 14,1% osób w wieku 18 lat i starszych nie jest szczepionych, a 35,5% nie otrzymało pierwszej dawki przypominającej.

"Podczas gdy ochrona przed szczepionkami jest nadal wysoka przed ciężkimi skutkami (ciężkie choroby, hospitalizacja i śmierć), ochrona również słabnie, ponieważ większość ludzi otrzymała ostatni zastrzyk kilka miesięcy temu.

"Ostatnie 2 lata pokazały, że UE może stanąć w obliczu kolejnej fali Covid-19 tej jesieni i zimy. Wraz z powrotem ludzi z wakacji, ponownym otwarciem szkół i chłodniejszą pogodą, która prowadzi ludzi do domów na spotkania towarzyskie, wskaźniki zakażeń mogą jeszcze wzrosnąć.

"Ten komunikat [...] wzywa państwa członkowskie do wprowadzenia niezbędnych zintegrowanych strategii i środków, aby pomóc uniknąć gwałtownego wzrostu zachorowań na Covid-19 tej jesieni i zimy... Ponadto Komisja wzywa państwa członkowskie do dalszej koordynacji wysiłków na rzecz gotowości w całej UE, przed kolejną falą i dalszym wdrażaniem programów szczepień... Kontynuując działania teraz, możemy ograniczyć oczekiwaną presję na nasze systemy opieki zdrowotnej, zakłócenia w naszych gospodarkach i wyzwania dla naszego społeczeństwa.

Jedyną strategią, którą należy wprowadzić, jest natychmiastowe wstrzymanie szczepień i pociągnięcie do odpowiedzialności tych, którzy je wyprodukowali, dostarczyli, wprowadzili do obrotu, promowali lub administrowali, za szkody, które wyrządzili.

Moglibyśmy wyłapać wszystkie dezinformacje i dezinformacje zawarte w tym dokumencie i zademonstrować, w jaki sposób nadrzędnym planem jest "zapędzenie" nas w ramiona czekającej dyktatury zdrowia jednego świata pod czujnym okiem Światowej Organizacji Zdrowia. Ale to sprawiłoby, że ten artykuł byłby niepotrzebnie długi, a na naszej stronie internetowej znajduje się wiele informacji, a także dziesiątki innych, którzy ostrzegali o tym przez wiele miesięcy. Tak więc poniżej po prostu wyodrębniliśmy kilka zwrotów i stwierdzeń z planu Komisji Europejskiej, aby podkreślić, że godzina jest blisko i teraz nie jest czas na samozadowolenie.

Szczepionki są rozwiązaniem

Kolejne trzy strony ich 14-stronicowego komunikatu koncentrują się na szczepionkach: opracowywaniu i dostępności szczepionek; i wprowadzenie kolejnego szczepienia przeciwko Covidowi.

"Różne szczepionki będą udostępniane w różnym czasie w nadchodzących tygodniach i miesiącach, państwa członkowskie powinny rozważyć zarówno potencjalną ochronę oferowaną przez dostosowane szczepionki, jak i korzyści płynące ze szczepienia osób w określonych grupach ryzyka we właściwym czasie ... powinny zostać wdrożone przed następną falą ... Priorytetem krajowych kampanii szczepień powinna pozostać poprawa absorpcji szczepionek w ramach podstawowego cyklu szczepień i pierwszej dawki przypominającej. "

Obszary niezbędne do wzmożonych wysiłków

Następne 8 stron dotyczy "obszarów istotnych dla wzmożonych wysiłków". Poniżej podkreśliliśmy kilka stwierdzeń zawartych w dokumencie Komisji, które wskazują na ich nadchodzące plany, powtórzenie nieudanej i szkodliwej polityki z lat 2020/2021. Nacisk kładziony jest zgodnie z dokumentem Komisji:

Inwigilacja

"Istnieje pilna potrzeba opracowania i utrzymania odpornych zintegrowanych systemów nadzoru opartych na populacji ... Dane z takich systemów nadzoru umożliwią krajom ścisłe monitorowanie rozprzestrzeniania się i intensywności krążących wirusów układu oddechowego oraz wykrywanie zmian w tendencjach i pojawiania się nowych wariantów budzących obawy. To z kolei będzie kierować środkami kontroli i łagodzić wpływ nowych wariantów. Systemy te będą kluczowym elementem na tym etapie pandemii i dla ewentualnych przyszłych transgranicznych zagrożeń dla zdrowia.

"W dniu 18 lipca 2022 r. ECDC i Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia opublikowały wytyczne13 zawierające praktyczne porady dla krajów dotyczące ustanowienia skutecznych systemów nadzoru i zapewnienia ciągłości nadzoru krajowego w sezonie zimowym 2022–2023 i później.

"Nadzór oparty na ściekach pojawił się podczas pandemii Covid-19 jako uzupełniające narzędzie do zbierania informacji na temat dużych grup ludności ... 26 państw członkowskich otrzymało dotacje na działania bezpośrednie w celu wsparcia nadzoru ścieków i powiązanych działań."

Interwencje niefarmaceutyczne

"Przykłady wysoce skutecznych interwencji niefarmaceutycznych obejmują noszenie masek i bardziej restrykcyjne środki, takie jak ograniczenie wielkości zgromadzeń. Zwłaszcza jeśli takie interwencje zostaną wdrożone przed lub na początku następnej fali, ich wpływ będzie największy. Możliwe jest zatem, że jakakolwiek interwencja niefarmaceutyczna będzie musiała zostać ponownie wprowadzona w nadchodzących miesiącach [...] Inne środki, takie jak praca w domu lub ograniczenie wielkości masowych zgromadzeń.

Zaangażowanie polityczne i zaangażowanie społeczności są kluczem do sukcesu i skuteczności środków niefarmaceutycznych. "

Ponowne otwarcie szkół

"Ponieważ dzieci wracają do szkoły po przerwie wakacyjnej, ważne jest, aby utrzymać bezpieczne środowisko szkolne ... Ważne środki, takie jak promowanie szczepień uczniów i personelu przeciwko Covid-19.

Wzmocnienie systemów opieki zdrowotnej i zdolności

"Latem 2022 r. unijne systemy opieki zdrowotnej nadal borykają się z wyzwaniami wynikającymi ze wzrostu liczby przyjęć do szpitali związanych z Covidem i koniecznością usunięcia spowodowanych pandemią zaległości w opiece nie-Covid.

"Ponad 42 mld EUR inwestycji przeznacza się na wspieranie lepszej opieki zdrowotnej w ramach przyjętych planów odbudowy i odporności, a prawie jedna trzecia tej kwoty jest przeznaczona na inwestycje i reformy mające na celu cyfryzację systemów opieki zdrowotnej".

Stosowanie leków Covid-19

"Do tej pory dopuszczono osiem leków Covid-19 różnych kategorii, w tym sześć leków przeciwwirusowych, odnoszących się do różnych stadiów i ciężkości choroby".

Potrzeba wielonarodowych badań klinicznych

"Rozporządzenie w sprawie badań klinicznych umożliwia szybsze wydawanie pozwoleń na badania kliniczne we wszystkich państwach członkowskich [...] Dzięki rozporządzeniu i CTIS [systemowi informacji o badaniach klinicznych] sponsorzy komercyjni i niekomercyjni mogą teraz ubiegać się o pozwolenie na badania kliniczne w maksymalnie 30 krajach UE/EOG jednocześnie ... W ciągu najbliższych lat ... zapewni to UE atrakcyjne i sprzyjające środowisko do prowadzenia badań klinicznych na dużą skalę.

"Nadzwyczajna grupa zadaniowa, ustanowiona w ramach zmienionego mandatu EMA, udziela porad w zakresie protokołów badań klinicznych, w tym wspólnych badań klinicznych, podmiotom opracowującym badania kliniczne prowadzone w Unii.

Wreszcie, w ramach programu "Horyzont 2020" utworzono dwie unijne sieci badań klinicznych: jedną koncentrującą się na terapiach Covid-19 i jedną dla szczepionek przeciwko Covid-19. Sieć badań terapeutycznych obejmuje zakrojone na szeroką skalę adaptacyjne badania platformowe przeprowadzane w populacjach intensywnej terapii, hospitalizowanych pacjentach i pacjentach podstawowej opieki zdrowotnej ... Sieć badań nad szczepionkami obejmuje badania nad szczepionkami skoncentrowane na zdrowiu publicznym u osób starszych, ogólnej populacji dorosłych i dzieci. "

Skoncentrowanie się na rozwiązaniu problemu stanu po Covid ("long-Covid")

"Pojawiające się dowody sugerują, że aż 1 na 8 osób, które wyzdrowieją z Covid-19, doświadczy wyniszczających objawów trwających znacznie dłużej niż oczekiwano, co prowadzi do pogorszenia jakości życia ... Strategia UE w sprawie przeciwdziałania Covid-19 ... przyznaje, że stan post-Covid wymaga innego podejścia terapeutycznego do ostrego Covid-19 ... Należy przypomnieć, że najlepszym sposobem zapobiegania chorobie post-Covid jest przede wszystkim uniknięcie zakażenia SARS-CoV-2.

Transport, mobilność, podróże

"Aby zareagować na konkretne wyzwania dotykające sektor transportu i zakłócenia w łańcuchu dostaw, Komisja i państwa członkowskie UE powinny polegać na narzędziach już opracowanych do tej pory, w szczególności na zielonych pasach, planie awaryjnym dla transportu i odpowiednich protokołach zdrowotnych.

"Ograniczenia w podróżowaniu powinny być wprowadzane lub ponownie wprowadzane tylko wtedy, gdy są absolutnie konieczne [...] Jeżeli państwa członkowskie chcą uruchomić kontaktowy kontaktowy narząd kontaktów pasażerów transgranicznych, dostępne są wspólne narzędzia, takie jak unijny formularz lokalizatora pasażerów, służące wymianie danych pasażerów w celu zwiększenia ich możliwości ustalania kontaktów zakaźnych.

"Państwa członkowskie mogą skorzystać z unijnego cyfrowego certyfikatu Covid w przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna tej jesieni i zimy spowoduje, że kraje będą musiały tymczasowo przywrócić ograniczenia w podróżowaniu. Unijne rozporządzenie w sprawie cyfrowych certyfikatów Covid, które zostało przedłużone do czerwca 2023 r., zapewnia niezbędne ramy do zarządzania wpływem ograniczeń na swobodny przepływ i ułatwienia podróży ... Ewentualne dostosowania okresu ważności certyfikatów wydanych dla pierwszego boostera mogą okazać się konieczne.

"Procedura hamowania nagłego uzgodniona w tym zaleceniu Rady 2022/10745 nadal zapewnia skoordynowane podejście państw członkowskich w odpowiedzi na pojawienie się potencjalnych nowych wariantów budzących obawy".

Wymiar globalny

Dokument kończy się "globalnym wymiarem" UE, który szczyci się "dzieleniem" prawie 482 milionów nieskutecznych i szkodliwych dawek zastrzyku Covid z "krajami w potrzebie". Pozostaje zaangażowana w działania związane z dawstwem i eksportem w nadchodzących miesiącach "w przypadku zwiększonego zainteresowania oryginalnymi preparatami i dostosowanymi szczepionkami":

" Wyzwanie wyraźnie przesunęło się na "podawanie szczepionek do broni" lub podawanie otrzymanych szczepionek. Dlatego na przykład UE zaproponowała pakiet wsparcia szczepień dla swoich afrykańskich partnerów... Komisja wspiera wzmocnienie krajowych systemów opieki zdrowotnej w Afryce, na przykład poprzez zaangażowanie na szczeblu regionalnym w poprawę bezpieczeństwa zdrowotnego poprzez podejście "Jedno zdrowie", cyfryzację systemów opieki zdrowotnej oraz wspieranie publicznych instytucji zdrowia.

"Team Europe zmobilizował do tej pory ponad 900 milionów euro na wsparcie budowania zdolności w Republice Południowej Afryki, Senegalu, Rwandzie i Ghanie oraz na poziomie regionalnym na rzecz wzmocnienia regulacyjnego oraz Afrykańskiej Agencji Leków (AMA), Agencji Rozwoju Unii Afrykańskiej (AUDA-NEPAD) i Partnerstwa na rzecz Afrykańskiej Produkcji Szczepionek. W ramach wydarzeń kojarzenia graczy UE zacieśnia współpracę między przedsiębiorstwami afrykańskimi i europejskimi w zakresie łańcuchów wartości w branży farmaceutycznej i technologii medycznych. UE uruchomiła również nową inicjatywę dotyczącą lokalnej produkcji szczepionek i leków w celu wsparcia wysiłków w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.

Ponadto UE aktywnie przyczynia się, wraz ze Stanami Zjednoczonymi i innymi partnerami światowymi, do pomyślnego wdrożenia globalnego planu działania na rzecz pokonania pandemii.

"Walka z dezinformacją i dezinformacją przeciwko szczepieniom powinna być stale rozwiązywana na całym świecie.

Wreszcie, UE uważa, że niezwykle ważne jest wykorzystanie wniosków wyciągniętych z pandemii Covid-19 i wzmocnienie globalnej architektury zdrowia – ze wzmocnioną WHO w centrum. UE jest zdecydowana być siłą napędową w negocjacjach w sprawie nowego, prawnie wiążącego, międzynarodowego porozumienia w sprawie zapobiegania pandemii, gotowości i reagowania na nią [traktatu PANDEMIC] oraz w sprawie ukierunkowanych zmian mających na celu wzmocnienie międzynarodowych przepisów zdrowotnych z 2005 r. ... Ponadto nowy Fundusz Pośredników Finansowych (FIF) na rzecz zapobiegania, gotowości i reagowania na pandemię, na który Team Europe zobowiązał się już przeznaczyć co najmniej 52 mln EUR, zapewni finansowanie na wsparcie zapobiegania pandemii, gotowości i reagowania na nią, w tym na wdrożenie zmienionych międzynarodowych przepisów zdrowotnych i nowego międzynarodowego porozumienia w sprawie zapobiegania pandemii, gotowości i reagowania na nią.

"Przyszła globalna strategia UE w dziedzinie zdrowia zapewni ramom politycznym priorytety, zarządzanie i narzędzia, umożliwiając UE przemawianie jednym wpływowym głosem i maksymalnie wykorzystując zdolność Zespołu Europy do ochrony i promowania zdrowia na całym świecie".


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Zełenski kopie sobie grób atakami na Rosję w stylu „11 września” – amerykański analityk wojskowy Ukraińskie ataki dronów na cele cywilne w Rosji rozgniewają Moskwę, ale nie zmienią biegu wojny, powiedział Daniel Davis"

  Wysoki budynek mieszkalny widoczny w rosyjskim mieście Kazań po uderzeniu ukraińskiego drona 21 grudnia 2024 r. © Sputnik Kijów strzela s...