poniedziałek, 19 grudnia 2022

"Brytyjczycy wznoszą posąg Putina z głową penisa, rzucają jajkami na "Bellend Of The Year""

 AUTOR: TYLER DURDEN

PONIEDZIAŁEK, GRU 19, 2022 - 10:15 AM

Miasto nienawidzących Putina Brytyjczyków wzniosło złoty pomnik rosyjskiego prezydenta i ustawiło stół, z którego mieszkańcy mogą rzucać w niego "darmowymi jajkami".

Wizerunek, znajdujący się w mieście Rowley Regis w West Midlands - na Bellend Road, został nazwany "BELLEND ROKU", donosi agencja prasowa PA.

Organizator protestu, który chce pozostać anonimowy, powiedział AP: "Musiałem nagrodzić kogoś nagrodą Bellenda Roku i myślałem, że jest jedna osoba, która w tym roku była uniwersalnie dzwonnikiem – i to jest Władimir Putin", dodając: "Możesz po prostu rzucić jajkami w statuetkę, co ludzie zrobili tak chętnie i całkiem szczęśliwie".

"Został bardzo dobrze przyjęty. Jedna osoba powiedziała: "Przez chwilę myślałem, że to mój szef".

Organizator posągu powiedział, że "robi to, co jest napisane na puszce" (Handout / PA)

Koordynator powiedział, że planują stworzyć i sprzedać miniatury posągu, aby zebrać pieniądze na organizację charytatywną wspierającą ukraińskich uchodźców.

"Widziałem w ciągu roku zniszczenia, które miały miejsce na Ukrainie i że tak wiele istnień ludzkich zostało przesiedlonych w wyniku wojny" - powiedzieli.

"Więc pomyślałem:" Naprawdę chcę pomóc i chcę zrobić to, co do mnie należy, i chcę spróbować zebrać trochę pieniędzy, aby pomóc tym osobom "." -PA News

 

Jeśli chodzi o to, jak posąg został wykonany, organizator powiedział: "Nie wiem, jaki jest materiał, ale dałem kilku artystom, a oni wycięli go w ciągu dwóch lub trzech tygodni", dodając: "Potem pomalowaliśmy go i zrobiliśmy cokół, który oczywiście miał znak Bellend of the Year, aby upewnić się, że absolutnie nie ma sposobu, aby zaprzeczyć, kim naprawdę był".

"Wiadomość jest dość prosta - jest dokładnie taka, jak jest napisane na puszce."


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo|:https://www.zerohedge.com/

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...