czwartek, 1 grudnia 2022

"Disney+ wykorzystuje dzieci do promowania satanizmu w świątecznych serialach specjalnych"(video)

 Disney+ został przyłapany napromowaniu satanizmuz wykorzystaniem dzieci w świątecznym serialu specjalnym. Podczas pokazu dzieci zostały poinstruowane, aby trzymać listy z napisem: "Kochamy cię, szatanie".

Zdjęcie: Disney+ wykorzystuje dzieci do promowania satanizmu w świątecznych serialach specjalnych

Kontrowersyjny numer produkcyjny został przedstawiony w serialu na kanale streamingowym wideo na żądanie zatytułowanym "Santa Clauses", który jest rebootem wcześniejszej trylogii kinowej komedii familijnej "Santa Clause".

TheGateway Punditdonosi: "Obrońcy serialu twierdzą, że scena, w której dzieci trzymają litery, które mają mówić "Kochamy cię Mikołaju" i jest tylko jedną z wielu komediowych scen w filmach, ale rodzice nie śmieją się. "

Analitycy komentują, że konglomerat medialny i rozrywkowynie ukrywa już swojego "złego" programu. Disney był pod ostrzałem w ostatnich latach za promowanie przebudzonych ideologii, takich jak operacje zmiany płci i inne idealizmy "uwodzenia". Teraz przerodził się w promowanie satanizmu.

WedługNew York Times, jednostka Disneya zajmująca się bezpośrednimi konsumentami odnotowała w ostatnim kwartale straty w wysokości 1,5 miliarda dolarów.

Niepokojące reklamy Balenciagi spotykają się z ogromną reakcją

Tymczasem luksusowa marka modowa Balenciaga również spotkała się z masową reakcją za promowanie "złego" programu wykorzystującego dzieci.

Firma wystosowała przeprosiny za kampanię reklamową o tematyce BDSM, w której małe dzieci trzymały wypchane zwierzęta w niewoli i dokumenty sądowe dotyczące pornografii dziecięcej. (Powiązane: Balenciaga wysadzona w reklamach z udziałem dzieci ze sprzętem BDSM.)

"Chcielibyśmy odnieść się do kontrowersji wokół naszych ostatnich kampanii reklamowych", stwierdził hiszpański dom mody wpoście na Instagramie z 28 listopada. "Zdecydowanie potępiamy wykorzystywanie dzieci; Nigdy nie było naszym zamiarem włączenie tego do naszej narracji".

"Dwie oddzielne kampanie reklamowe, o których mowa, odzwierciedlają serię poważnych błędów, za które Balenciaga bierze pełną odpowiedzialność".

Pierwsza kampania z udziałem pluszaków ubranych w sprzęt BDSM "nie powinna być prezentowana z dziećmi". Balenciaga powołał się na "zły wybór" i "brak oceny i walidacji obrazów" w tej sprawie.

Scenografia drugiej kampanii "replikuje środowisko biurowe". Balenciaga wyjaśnił, że dokument we wspomnianej reklamie był 2008 U.S. v. Decyzja Williamsa wydana przez Sąd Najwyższy, który orzekł, że promowanie pornografii dziecięcej jest nielegalne i nie jest chronione przez Pierwszą Poprawkę.

"Wszystkie przedmioty zawarte w tej [sesji] zostały dostarczone przez strony trzecie, które potwierdziły na piśmie, że te rekwizyty były fałszywymi dokumentami biurowymi. Okazało się, że są to prawdziwe dokumenty prawne, najprawdopodobniej pochodzące z kręcenia dramatu telewizyjnego" - wyjaśniła marka.

Przeprosiny Balenciagi pojawiły się trzy dni po złożeniu pozwu przeciwko North Six, firmie produkcyjnej, którą zatrudnił do drugiej kampanii, żądając 25 milionów dolarów. Scenograf Nicholas Des Jardins i jego firma zostali również wymienieni jako oskarżeni w skardze z 25 listopada. Co ciekawe, żaden z fotografów pierwszej i drugiej kampanii nie został uwzględniony jako oskarżony.

Tymczasem internetowi detektywi zagłębili się w ten problem i zamieszkali w jednej z wewnętrznych stylistek firmy, Lotta Volkova, która ma niepokojącą historię mediów społecznościowych, która niedawno stała się prywatna. Konto na Twitterze @curioslight ujawniło, że Volkova jestw związku z oskarżonym pedofilem. Wątek tweeta zawierał: "Możemy bojkotować nie tylko #Balenciaga, ale także ludzi, którzy za tym stoją".

Urodzona w Rosji stylistka, która również projektuje dla Adidasa i została opisana przez Vogue jako "super stylistka", mówi się, że jest super wniepokojących obrazach satanizmu, dzieci w niebezpieczeństwie i pluszowego misia w niewoli, na podstawie jej prywatnego kanału na Instagramie, jak zauważył portal informacyjny Namal.

Obejrzyj poniższy film, któryujawnia ciemną stronę Disneya, która uczy dzieci idealizmów przebudzonych.

Ten film pochodzi zkanału Be Children of Light naBrighteon.com.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy: