czwartek, 15 grudnia 2022

"Wyspa Epsteina: nowo odkryte dowody nadużyć"

 AUTOR: TYLER DURDEN

CZWARTEK, 15 GRU 2022 - 04:20 AM

Autor: Techno Fog via The Reactionary,

Mamy nowo odpieczętowane dokumenty – w tym zeznania Ghislaine Maxwell i jednej z jej ofiar – ujawniające nowe szczegóły dotyczące zakresu nadużyć i wiktymizacji, które miały miejsce przez Jeffreya Epsteina. Dokumenty te pochodzą z Giuffre przeciwko Maxwell, sprawy cywilnej wniesionej przeciwko Maxwell w 2015 roku w południowym dystrykcie Nowego Jorku.

Niektóre z szerszych zarzutów zostały już upublicznione. Sarah Ransome, która oskarżyła Epsteina i Maxwell o nadużycia, które miały miejsce w wieku 20 lat, zawarła ugodę w sprawie cywilnej przeciwko nim w 2018 roku. Ransome publicznie opisał niektóre nadużycia. Pojawiły się doniesienia o tym, co wydarzyło się w Little St. James, często określanej jako Wyspa Epsteina.

Przejdźmy do nowych szczegółów, zaczynając od świadectwa Ransome'a, dostępnego tutaj. W 2006 roku mieszkała w jednym z apartamentów Epsteina z kilkoma innymi dziewczynami. W tym czasie pracowała dla agencji, którą opisała jako "agencję", która organizowała płatne kolacje z bogatymi klientami: "Płacono mi za spędzenie kolacji z dżentelmenem". Cokolwiek wydarzyło się po kolacji z klientką, zostało zrobione "z własnej woli" i "po upływie tego czasu".

Ransome został przedstawiony Epsteinowi przez jego współpracowniczkę (jej nazwisko jest nadal zredagowane), która opisała Epsteina jako bogatego "filantropa", który "naprawdę troszczy się o ludzi" i "naprawdę chce im pomóc". Była otwarta na spotkanie z Epsteinem, ponieważ borykała się z problemami finansowymi. Wkrótce po spotkaniu z Epsteinem Ransome został zaproszony do podróży samolotem Epsteina na wyspę Epsteina. Powiedziano jej, że "to będzie tydzień dla dziewcząt" i będą się "świetnie bawić":

Q. Jak zorganizowano spotkanie lotnicze, jeśli wiesz?

A. Więc to było coś w ostatniej chwili. Zadzwonił do mnie i powiedział, że Jeffrey Epstein bardzo chciałby, żebym pojechał na jego wyspę. To miała być świetna zabawa, to miał być tydzień dla dziewczyn, było wiele innych dziewczyn, mieliśmy się świetnie bawić, itd., etcetera, etcetera.

To, co wydarzyło się podczas lotu – jej pierwszy lot z Epsteinem – musiało być szokujące dla Ransome'a. Opisała to, co stało się po starcie:

"Reszta pasażerów w -- myślę, że to z przodu samolotu, gdzie są wszystkie siedzenia -- my wszyscy -- wszyscy goście -- zasnęli. Udawałem, że śpię.

Jeffrey poszedł – Jeffrey poszedł do swojego łóżka w samolocie, uprawiając otwarty seks, aby wszyscy mogli go zobaczyć, na pokaz.

Ransome ostatecznie dawał masaże Epsteinowi na wyspie. Powiedziano jej, że Epstein "kocha kobiety, uwielbia masaże" i że "był to dobry sposób na zarobienie dodatkowej gotówki". Początkowo masaże były względnie normalne. Następnie eskalował do rodzaju "masażu", z którego Epstein jest teraz znany - z których wiele zostało zrobionych bez zgody Ransome'a.

Opisała swoje doświadczenia na Wyspie Epsteina jako ciągłe otaczanie się "pięknymi młodymi ludźmi" i że "zawsze były tam dziewczyny", które odwiedzały "Jeffreya i Ghislaine". Ransome opisał także wyspę jako posiadającą wiele budynków - główny dom, a następnie różne budynki wokół wyspy dla Epsteina i jego gości:

"Jak małe schronienia, w których on i jego goście uprawiali seks z dziewczynami, jak łóżka ustawione dla natychmiastowej rozrywki seksualnej".

Na tej wyspie był "ciągły napływ dziewcząt". To był rodzaj. Według Ransome'a:

"Jestem pewien, że jeśli wejdziesz do prostytutki i zobaczysz, jak prowadzą swój biznes, mam na myśli, że to tylko ogólna rozmowa o tym, kto będzie uprawiał seks z kim i, wiesz -- o czym mówisz, kiedy wszyscy uprawiacie seks codziennie na zmianę? To znaczy, o czym tu rozmawiać?"

Zeznała, że wszystkie te dziewczyny "wyglądały na nastolatki". "Wyglądali młodo". Szczególnie jedna dziewczyna "wyglądała dobrze poniżej 18 roku życia". Ta dziewczyna powiedziała Ransome'owi, że "znęcali się nad nią na wyspie". Inna dziewczyna wybiegła z pokoju Epsteina, płacząc i mówiąc, że "została zmuszona do uprawiania seksu z Jeffreyem Epsteinem".

Niezapieczętowane fotografie Epsteina na wyspie Epsteina, 2006.

Ransome spotkał Ghislaine Maxwell podczas późniejszej podróży na wyspę Epsteina. Powiedziano jej, że Maxwell jest "bardzo niebezpieczną postacią i ma powiązania" i "musi zrobić wszystko, co mi każe". Dziewczyny miały zdać raport Maxwellowi. Ransome i inne dziewczęta były w rzeczywistości zastraszone i przestraszone przez Maxwella:

"Poznałam wiele dziewczyn, które miały takie samo zdanie o Ghislaine; Wszyscy się jej baliśmy. Miała bardzo dziwne relacje z Jeffreyem i - tak, nie jest miła - przepraszam, wiem, że jest twoją klientką, ale nie jest -- nie jest przyjazną, ciepłą osobą.

Ransome opisał także rolę Ghislaine Maxwell na Wyspie Epsteina:

"Ghislaine była prawą ręką Jeffreya, więc wiesz, cokolwiek Jeffrey chciał, przechodziło przez Ghislaine, a następnie przenikało."

Wszyscy bali się Ghislaine. Wszystkie dziewczyny się jej bały..."

Jeffrey Epstein powiedział nam, żebyśmy posłuchali Ghislaine. Tak więc Ghislaine była główną prawą ręką Jeffreya Epsteina. Jeffrey Epstein powiedział nam, żebyśmy posłuchali Ghislaine".

Maxwell faktycznie pomógłby Epsteinowi w zarządzaniu jego seksualną "rotacją" na wyspie:

Q. A kiedy mówisz, że byłeś na rotacji, masz na myśli, że uprawiałeś seks z Jeffreyem kilka razy dziennie?

O. Nie. Kiedy skończyłem, Ghislaine zawołała inną dziewczynę. A kiedy skończyli, wezwano inną dziewczynę.

Q. Skąd wiesz, że Ghislaine zadzwoniła do innej dziewczyny?

A. Ponieważ tam byłem, widziałem to i słyszałem wszystkimi zmysłami. Widziałem, jak Ghislaine zadzwoniła do innej dziewczyny, a ona sama zadzwoniła do mnie, żeby zrobić Jeffreyowi Epsteinowi masaż seksualny.

...

Q. Co rozumiesz przez połączenie? Myślę, że myślę jak telefon. To może być moje...

O. Nie. Jeffrey chce cię zobaczyć w swojej sypialni, co oznaczało, że nadeszła twoja kolej na bycie wykorzystanym. Coś w tym rodzaju.

++

Inne nieopieczętowane części sprawy cywilnej dotyczą zeznań Rinaldo Rizzo – o czym wcześniej informowaliśmy – który powiedział, że Epstein i Maxwell byli z 15-letnią dziewczyną i zabrali jej paszport:

A. Co dzieje się dalej, gdy Ghislaine Maxwell, Jeffrey Epstein i 15-letnia dziewczyna wchodzą do domu Evy Anderson? . . . "A. Mówi to mojej żonie i mnie, a to nie jest – to jest wyrzucanie z siebie, a nie rozmowa, jakbym prowadził swobodną rozmowę. Szybko znalazłem się na wyspie, byłem na wyspie i była tam Ghislaine, była Sarah, powiedziała, że zaprosili mnie o seks, powiedziałem "nie".

A ona po prostu się włóczy, a ja jestem jak co, a ona powiedziała -- zapytałem ją, powiedziałem co? A ona mówi, że tak, byłem na wyspie, nie wiem, jak dostałem się z wyspy tutaj. Wczoraj po południu lub po południu byłem na wyspie, a teraz jestem tutaj. Zapytałem, czy macie -- to nie ma dla mnie żadnego sensu, a ja na to, że to wariactwo, czy macie paszport, czy macie telefon? A ona mówi, że nie, i mówi, że Ghislaine zabrała mi paszport. Powiedziałem co, a ona powiedziała, że Sarah wzięła swój paszport i telefon i dała je Ghislaine Maxwell, i w tym momencie powiedziała, że jej grożono.

To jeszcze nie wszystko. Obecnie wielu "John Does" walczy z odpieczętowaniem swoich nazwisk. Spodziewamy się, że te nazwiska zostaną rozpieczętowane, ale jest proces odwoławczy, na który będziemy musieli poczekać.

Niektórzy mężczyźni są tylko przypadkowo wymienieni w sprawie. Inni byli potencjalnie zaangażowani w przestępcze czyny Epsteina. Opublikujemy te nazwiska, gdy tylko zostaną opublikowane.

W międzyczasie, jeśli chcesz nadrobić zaległości w szczegółach Epsteina / Maxwella, oto kilka dobrych miejsc do rozpoczęcia:


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.zerohedge.com/

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...