sobota, 18 lutego 2023

"Jak mam nadzieję przetrwać ostatnią próbę zabicia mnie przez NHS"

 Po ogromnym zwiększeniu ryzyka udarów i zawałów serca wśród łatwowiernych milionów, które ufały rządowi, królowej i różnym ignoranckim celebrytom, i pozwoliły się zaatakować toksyczną pseudo-szczepionką, która wyrządziła znacznie więcej szkody niż pożytku, NHS nie może już poradzić sobie z liczbą pacjentów, którzy mieli udary i zawały serca.

O rany, jestem w szoku. Wstrząśnięty do szpiku kości, mówię wam.

Dr Vernon Coleman

Tak więc NHS znalazł sprytny sposób na obejście tego problemu.

Obniżył ocenę udarów i zawałów serca, aw przyszłości będą one traktowane w tej samej kategorii co bóle głowy.

Więcej szoku i przerażenia.

NHS England prosi teraz telefonistów i załogi karetek pogotowia, aby zignorowali tych pacjentów i powiedzieli im, że otrzymają telefon zamiast karetki. (Zastanawiam się, ile czasu upłynie, zanim czas oczekiwania na połączenie telefoniczne będzie mierzony w dniach, a nie godzinach.)

Wielu pamięta reklamy telewizyjne sprzed kilku lat, w których NHS powiedział pacjentom i krewnym, że ważne jest, aby ofiary udaru trafiły do szpitala tak szybko, jak to możliwe. Teraz możesz o tym zapomnieć.

Nowa rada polega na tym, że pacjenci, którzy uważają, że mieli zawał serca lub udar, zostaną poproszeni o skontaktowanie się ze swoim lekarzem rodzinnym lub farmaceutą.

Przeczytaj to zdanie jeszcze raz. A potem, ponieważ mi nie wierzysz, sprawdź to.

Jeśli masz zawał serca lub udar, powinieneś zadzwonić do swojego lekarza rodzinnego i umówić się na trzy tygodnie w piątek. Albo zaciągnij się do apteki i stań w kolejce po poradę od 16-letniej dziewczyny z gimnastyką na poziomie O i zbyt dużym makijażem.

Twój lekarz rodzinny oczywiście nie odwiedzi Cię w domu. Oficjalna rada jest taka, że lekarze pierwszego kontaktu (którzy obecnie pracują 26 godzin tygodniowo) są zbyt ważni, aby odwiedzać ludzi w domu. Mają formularze do wypełnienia oraz zwolnienia lekarskie i wnioski paszportowe do podpisania. Poza tym establishment medyczny zadekretował, że globalne ocieplenie zostanie zatrzymane znacznie łatwiej, jeśli pacjenci pojadą do gabinetu lekarskiego, a nie lekarz do domu pacjenta. (Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że pacjent, który miał zawał serca lub udar, może być zmuszony do podróży autobusem, podczas gdy lekarz rodzinny musiałby odwiedzić szofera przejechanego 15 mil do galonowej klasy Mercedes Benz S, którą kupiła za łup, który "zarobiła", instruując pielęgniarkę dotowaną przez NHS, aby dała gazillion covid-19.)

I o ile mi wiadomo, 16-letnia dziewczyna w aptece nie odwiedza jeszcze domów, chyba że pracuje jako fryzjer lub lakiernik paznokci, co jest oczywiście całkowicie możliwe.

Tak więc, wszyscy ci biedni darńczycy, którzy zostali pobici i którzy w rezultacie są teraz bardzo narażeni na udar lub zawał serca, są całkiem nieźle podsłuchiwani, jeśli wybaczycie trochę staromodnej terminologii medycznej.

Kiedy usłyszałem tę wiadomość, byłem lekko zaniepokojony. Ponieważ mam teraz ponad 18 lat i niektórzy uważają, że zbliżam się do granic wieku średniego, jestem, choć litościwie nieszczepiony, narażony na znaczne ryzyko udaru lub zawału serca.

Oczywiście nie mogę ci powiedzieć, co masz robić. Na pewno będą prawa przeciwko temu. Rzeczywiście, stanowczo instruuję was, abyście nie próbowali następujących rzeczy w domu. Mówię poważnie.

Ale na wypadek, gdybyś był zainteresowany, biorę 75 mg rozpuszczalnej aspiryny każdego dnia. Uważam, że aspiryna zmniejsza ryzyko zawału serca lub udaru mózgu. Upuszczam rozpuszczalną aspirynę do dużej szklanki wody, aby zmniejszyć ryzyko podrażnienia przez aspirynę wyściółki żołądka. Tabletki, które kupuję w aptece, kosztują mnie mniej niż słodycze.

Dobrze poinformowani będą wiedzieć, że istnieją oczywiście dwa rodzaje udaru. Jeden rodzaj jest spowodowany przez skrzep. Drugi rodzaj jest spowodowany krwawieniem. Ten pierwszy jest znacznie bardziej powszechny. Aspiryna może zmniejszać ryzyko pierwszego i zwiększać ryzyko drugiego. Ale szanse są na moją korzyść i jeśli nie zaciągnę się do garażu, nie znajdę wiertarki i piły do metalu i nie zacznę robić we własnej czaszce, nie mogę wiele zrobić, aby zatrzymać krwawienie, więc zrobię coś z problemem, z którym mogę sobie poradzić. Szczerze mówiąc, nie jestem pewien, czy to wszystko jest prawdą w odniesieniu do zaszczepionych, których musimy teraz uważać za członków innego gatunku.

A jeśli mam atak serca lub udar, poprosiłem Antoinette, aby natychmiast włożyła mi pod język 300 mg aspiryny. Aspiryna jest wchłaniana szybciej podjęzykowo. A potem dać mi cztery rozpuszczalne tabletki 300 mg dziennie przez co najmniej tydzień, a najlepiej dłużej.

Taki jest mój plan. Nie mam wątpliwości, że cały establishment medyczny rzuci się w ręce z przerażenia. Nie obchodzi mnie to. Porzucili mnie, więc dlaczego miałbym przejmować się tym, co myślą?

Nie wolno zwracać uwagi na to, co robię, ponieważ pan Google mówi, że jestem zdyskredytowanym teoretykiem spiskowym i nie wolno mi udzielać porad na żaden temat. Poza tym możesz być uczulony na aspirynę lub przyjmować stosy przepisanych śmieci, które połączą się z aspiryną w celu wytworzenia napalmu lub bisque homara.

Zamiast tego musisz zadzwonić do swojego lekarza rodzinnego i umówić się na pilne spotkanie na trzy tygodnie w piątek lub udać się do lokalnej apteki, gdzie 16-letnia dziewczyna z gimnastyką na poziomie O i zbyt dużą ilością makijażu powie ci, jak leczyć zawał serca lub udar.

A może musisz przeprowadzić własne badania, spojrzeć na historię medyczną i stosowanie leków na receptę i podjąć świadome decyzje o tym, jak najlepiej leczyć siebie i członków swojej rodziny.

Co za kraj, co? Co za służba zdrowia.

Książka Vernona Colemana "NHS: What's wrong and how to put it right" jest dostępna tylko w miękkiej oprawie (nie pytaj dlaczego) w cenie 2,99 funta - za pośrednictwem księgarni na jego stronie internetowej.

A jego książka "How to stop your doctor killing you" (która była wielkim hitem w Chinach i Niemczech, dopóki nie została zakazana w tych krajach) jest nadal dostępna w księgarni.

Polecany obraz: Niektórzy dzwoniący karetki pogotowia zostaną poproszeni o wizytę w pilnej klinice lub lekarza rodzinnego, ITV, 16 lutego 2023 r


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...