Wielka Brytania uruchomiła nowy program manipulowania i nakłaniania ludzi do zaakceptowania "społeczeństwa zerowego netto" jako rozwiązania tak zwanej "zmiany klimatu".
Zespół Behavioural Insights (BIT), jak się go nazywa, został uruchomiony przez rząd Wielkiej Brytanii w 2021 r. i ostatecznie przejęty przez Nesta, samozwańczą niezależną organizację charytatywną zajmującą się innowacjami. Nesta niedawno wydała "przewodnik" przedstawiający niektóre z technik, które są wykorzystywane do psychologicznego prowokowania ogółu społeczeństwa do zaakceptowania nowej normalności w walce z globalnym ociepleniem.
Emisje gazów cieplarnianych, stwierdza raport, są złe i muszą zostać wyeliminowane przez rząd. Jednym ze sposobów na to jest uruchomienie "jednostki szturchańców", aby zagrodzić ludzkie stado do przyjęcia przyszłości wypełnionej zielonym faszyzmem i utratą wszystkich wolności, które, jak nam powiedziano, niszczą planetę.
Deklarowanym celem jednostki szturchnięcia jest pranie mózgów ludzi, aby żyli w kajdanach z obawy, że jeśli tego nie zrobią, planeta stopi się, oceany podniosą się i wszyscy umrą z powodu polarnych czap lodowych zamieniających się w wodę.
"Te wybory dotyczą i konsumują codzienne życie ludzi: co noszą, co i ile jedzą, jak podróżują do pracy, czy ta praca jest "przyjazna dla klimatu", jak podróżują ogólnie i dokąd na przykład na wakacje ", wyjaśnia Reclaim the Net.
"Są to przykłady tego, na co raport ma wpłynąć z perspektywy behawioralnej, i oczywiście "rozwiązaniem" jest aktywne popychanie obywateli w kierunku "transformacji społecznej". (Powiązane: Dziewiętnaście stanów i liczenie rozpoczęło dochodzenia w sprawie banków powiązanych z zerem netto i innymi inicjatywami kultu klimatycznego.)
Zero netto oznacza zero swobód
Raport wspomina również o próbach przekierowania zachowań ludzi za pośrednictwem aplikacji na smartfony, przypominając im, jako jeden z przykładów, aby zamawiali mniej żywności na wynos, ponieważ opakowanie zanieczyszcza ziemię.
"Społeczeństwo zerowe netto" oznacza również, że ludzie będą musieli jeść znacznie mniej żywności – a zwłaszcza znacznie mniej mięsa. Tak więc jednostka szturchnięcia może poinformować użytkownika za pośrednictwem jego smartfona, że zamówienie mniejszej porcji produktów "roślinnych" w przeciwieństwie do prawdziwej żywności jest optymalne dla powstrzymania zmian klimatu.
Influencerzy mediów społecznościowych również odgrywają w tym rolę, ponieważ mogą instruować swoich obserwatorów, jak przyjmować bardziej "zielone zachowania", które są przyjazne dla środowiska. Celebrytka, na przykład, może unikać latania swoim prywatnym odrzutowcem przez jeden dzień, a zamiast tego filmuje siebie jadącą rowerem do sklepu, aby pokazać swoim obserwatorom, jak wygląda "ratowanie planety".
Indywidualne posiadanie samochodu jest niemożliwe w społeczeństwie przyszłości zerowym netto, a raport BIT odnosi się również do tego za pomocą studium przypadku nowej aplikacji "Mobility as a Service", która ma zachęcać ludzi do korzystania z transportu publicznego lub po prostu nie wychodzenia z domu tak często w celu zminimalizowania emisji gazów cieplarnianych.
Inne studium przypadku zawarte w raporcie omawia "zachęcanie" klientów lokali gastronomicznych do zamawiania mniejszych porcji "zrównoważonych" produktów spożywczych zdefiniowanych przez globalistów.
Jedną z koncepcji jest stworzenie aplikacji "zrównoważonej żywności", która "daje wiele możliwości dostarczania terminowych podpowiedzi zastępczych lub zachęcania do spersonalizowanych celów i wskazówek związanych z filtrami produktów i rankingiem".
Niektórzy z wymienionych partnerów tych interwencji w zakresie studiów przypadku to między innymi HMG, rząd francuski, Sąd Książęcy Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA), World Wildlife Forum, Unilever, Tesco, Sky, Gumtree i Cogo.
Najnowsze zwariowane wiadomości o tym, co kult klimatyczny wyczarowuje dla przyszłości ludzkości, można znaleźć na stronie Climate.news.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz