sobota, 6 stycznia 2024

Obejrzyj:" Drzwi awaryjne odrzutowca Alaska Airlines 737 Max wyrywają się w połowie lotu nad Portland

AUTOR: TYLER DURDEN
SOBOTA, STY 06, 2024 - 03:55 PM

Zupełnie nowy Boeing 737 MAX 9, obsługiwany przez Alaska Airlines, został zmuszony do awaryjnego lądowania na międzynarodowym lotnisku w Portland wkrótce po starcie w piątek wieczorem z powodu oderwania się drzwi wyjściowych w środkowej części kabiny od samolotu w trakcie lotu. Incydent ten został nagrany i udostępniony na platformie mediów społecznościowych X.

Odrzutowiec Max, zarejestrowany jako N704AL, operował jako AS1282 z PDX na międzynarodowe lotnisko w Ontario z ponad 170 pasażerami na pokładzie. Dane ze strony internetowej Flightradar24 pokazują, że odrzutowiec był około dziesięciu minut po locie, osiągając wysokość 16 000 stóp, z prędkością prawie 400 węzłów, gdy doszło do incydent.

"Podczas lotu nastąpiła nagła dekompresja po odczepieniu drzwi, co doprowadziło do awaryjnego lądowania. Na nagraniach wideo zarejestrowanych podczas incydentu widać, jak wyjście ewakuacyjne jest oderwane, a maski tlenowe rozłożone. Nie ma doniesień o poważnych obrażeniach" – napisał w notatce blog lotniczy Airways Magazine.

Pasażerowie nagrali szokujący moment, gdy wyrwały się drzwi na połowie rufy.

Według BBC News, Alaska Airlines poinformowały, że 65 samolotów 737 Max 9 zostało zawieszonych po incydencie w celu przeprowadzenia "inspekcji".

Boeing powiedział, że został poinformowany o incydencie i "pracuje nad zebraniem większej ilości informacji".

Incydent z drzwiami miał miejsce kilka tygodni po tym, jak Boeing poinformował, że odrzutowce 737 Max miały jeszcze jeden problem z kontrolą jakości: "Możliwa poluzowana śruba w systemie sterowania sterem.

Odrzutowce Max napotkały kilka poważnych problemów związanych z różnymi częściami i systemami. Najbardziej zauważalną wadą był MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), który doprowadził do dwóch oddzielnych wypadków, w których zginęło łącznie 346 osób.

Kilka miesięcy temu okazało się, że dostawca kadłuba Spirit nieprawidłowo wywiercił otwory w rufowej grodzi ciśnieniowej.

Musimy ponownie przyjrzeć się wewnętrznej komunikacji pracowników Boeinga, którzy wskazywali, że odrzutowce Max zostały "zaprojektowane przez klaunów, którzy z kolei są nadzorowani przez małpy".

Ostatni incydent z odrywaniem się drzwi w trakcie lotu z pewnością nie wzbudza zaufania do tego samolotu.



Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.zerohedge.com/

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...