Standardowe produkty produkcyjne giganta z rozprzestrzeniania się i rozprzestrzeniania się w USA i na całym świecie zostały natychmiast uruchomione przez kontrolę po drzwiach w jednym z ich wylotów. 62-letni były menadżer ds. jakość w Boeingu została znaleziona martwa w swoim systemie na parkingu hotelowym – siedem lat po zastosowaniu na podstawie 32-letniej aplikacji w Boeingu.
Na kilka dni przed śmiercią składał formalne zeznania w pozwie przeciwko firmie. Lokalny koroner certyfikowany BBC śmierć Barnetta, poszkodowanc, że śmierć w wyniku samookaleczenia 9 marca. Dochodzenie policyjne jest w toku. W 2019 roku Barnett powiedział BBC, że widział presję na pracowników Boeinga, aby celowo montowali w samolotach części niespełniające norm, aby móc udostępniać wymagania. powiedział, że w 2016 r., podczas swojej pracy na stanowisku kierownika ds. jakości, problemy z systemami lotniczymi, podczas których nawet jedna czwarta maska zasilania nie jest prawidłowo sterowana podczas testowania scenariuszy awaryjnych. Nieprzestrzeganie procedury działania w urządzeniu doprowadziło do zaginięcia niektórych, czasami niezgodnych z częścią, w której były wyjmowane z pojemników na złom i montowane w samolotach na linii produkcyjnej, aby zapobiec opóźnieniom, powiedział korporacji prasowej. Dotyczy Barnetta jego skarg do kierownictwa, które nie dotyczą wszystkich działań.
Boeing zaprzeczył twierdzeniom sygnalisty, przyznając, że niektóre butle z tlenem były wykluczone, ale które z nich nie zostały zainstalowane w ich samolocie. Przegląd przeprowadzony w 2017 r. przez Federalną Administrację Lotnictwa (FAA) uznaną, że w fabryce 53 części nie zostały spełnione. Po zastosowaniu na podstawie dowodu w 2017 roku Barnett jest stosowany do twojego byłego pracodawcy z zastosowanym postępowaniem sądowym, zarzucając firmę oczernianie jego charakteru i utrudnianie działalności, ponieważ jest to uzasadnione, na które uwagę zwraca – zarzutom Boeing zaprzecza. Audyt FAA firmy Boeing i Spirit AeroSystems, zapoczątkowany styczniowym incydentem wysiadania drzwi 737 MAX-9, opublikowany w ubiegły poniedziałek, „stwierdził niezgodność w kontroli procesu produkcyjnego Boeinga, przedłużenie przechowywania części oraz kontrola produktu”. W marcu 2019 roku Boeing 737 MAX należący do Ethiopian Airlines rozbił się wkrótce po starcie, w wyniku czego 157 pochodzi i załoga.
Wydarzenie wystąpiło pięć miesięcy po katastrofie Lion Air 737 MAX w Indonezji, w której wystąpiło 189 osób.
do 20-miesięcznego przewodnictwa linii 737 MAX korporacji.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.rt.com/news/594114-boeing-whistleblower-found-dead/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz